ChrRyan Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg administerer en - foreløbig - ankel hjemmeside. Nil-idrett.no Det som er ønskelig er at jeg skal liste opp spillerne på en side. Når man holder musen over denne spilleren så skal det automatisk komme opp et bilde av denne spilleren med litt enkel info om personen. Noen som har vært borti et slik script i noen andre anledninger som kan guide meg i rett retning for å løse dette ønsket ? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du vil at bilde skal vises bare man har musen over navnet, ikke at man må klikke på navnet, sant? Det høres ut som css eller javascript, ikke php. Lag først listen, så bruker du css :hover til å vise bildet. Lenke til kommentar
ChrRyan Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Du vil at bilde skal vises bare man har musen over navnet, ikke at man må klikke på navnet, sant? Det høres ut som css eller javascript, ikke php. Lag først listen, så bruker du css :hover til å vise bildet. Oki, skal prøve det, kommer tilbake med resultatet. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 En liten jquery tutorial for noe lignende: jQueryForDesigners.com - Coda Popup Bubbles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå