RasmusKRiis Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hva synes dere om bildet? Endret 9. januar 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Et flott og klart bilde!! Men en aning for lyst for meg. Kunne ha tenkt meg bildet en anelse mørkere. Ser nesten litt utbrent på figurantens venstre side, eller høyre side når man ser på skjermen. Og da tenker jeg i fra skuldra og opptil hakepartiet. Men som sagt jævlig stilig bilde!! Skulle ønske at jeg var like god på dette, som deg. Det hadde vært fint og få vite hvilken hardware du har tatt dette med, inkl dine innstillinger for bildet. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har brukt Olympus e-500 og her er innstillingene: 1/160 sec f/7.1 ISO 100 44 mm Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gradient på bakgrunnen? Forferdelig farge ^^ Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Gradient på bakgrunnen? Forferdelig farge ^^ Hvilken farge burde jeg ha? Blir litt kjedelig med bare hvit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå