invalid_user Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Oversikt over viktige linker og tråder - Arsenal Tok dette konseptet fra Termo og Liverpool-kategorien. Denne tråden kan bli nyttig etterhvert når det dukker opp flere og flere tråder. Viktige linker Arsenal.com - Official Website NewsNow: Arsenal Generell diskusjon Highbury - Proud to be a Gooner YoungGuns: U18- og reservelag Oversikt over skadde spillere Transfers og øvrige spekulasjoner Spillertråder 1. Manuel Almunia 2. Abou Diaby 3. Bacary Sagna 4. Cesc Fàbregas 5. Thomas Vermaelen 6. Laurent Koscielny 7. Tomáš Rosický 8. Samir Nasri 10. Robin van Persie 11. Carlos Vela 14. Theo Walcott 15. Denílson 16. Aaron Ramsey 17. Alexandre Song 18. Sébastien Squillaci 19. Jack Wilshere 20. Johan Djourou 21. Lukasz Fabianski 22. Gaël Clichy 23. Andrey Arshavin 24. Vito Mannone 27. Emmanuel Eboué 28. Kieran Gibbs 29. Marouane Chamakh 30. Armand Traoré 52. Nicklas Bendtner 53. Wojciech Szczęsny Legendetråder Dennis Bergkamp Tony Adams Annet Arsenals økonomi og lån Månedens spiller Arsenal-klipp på Youtube Frustrasjonstråden There's only one Arsène Wenger Tidenes førsteellever - kåret av Diskusjon.no Arsenal-relaterte saker på internett Den lille tråden for AFC-avatarer Arsenalfans - presenter dere Endret 10. desember 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Knallbra tiltak, iRoman! Flott at vi endelig fikk denne tråden. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Puh, har laget hele 5 spillertråder i dag, egentlig i mangel av noe bedre å gjøre. Føler meg som Latias nå. Uansett, det er blitt mekket tråd for de fleste spillere opp til nummer 23. De som mangler der er vel Almunia, Senderos (selges vel snart, så er vel ikke noe vits?) og Silvestre (ikke mye å diskutere, og det kan hende at han forlater klubben ved sesongslutt). Fra #23 mangler vi kamptråder for 24. Mannone, 27. Eboué, 28. Gibbs, 30. Traoré, 32. Mérida (vente til fremtiden hans blir mer klar) og 52. Bendtner, av de som er på førstelaget, så dere er hjertelig velkomne til å lage tråder til disse spillere. Endret 11. januar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Puh, har laget hele 5 spillertråder i dag, egentlig i mangel av noe bedre å gjøre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Puh, har laget hele 5 spillertråder i dag, egentlig i mangel av noe bedre å gjøre. Føler meg som Latias nå. Hmm, jeg har da ikke laget mer enn tre spillertråder. Så du kan umulig føle deg som meg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Good job, people. Nå mangler vi Gibbs og Mérida, selv om sistnevnte kan vente med å få spillertråd til han signerer ny kontrakt. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 brukte tråden din som mal i brann kategorien jeg iRoman, håper det går bra Lenke til kommentar
KnutSB Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 http://www.barearsenal.com/ Dette er helt ny side om Arsenal, på norsk! Oppdaget den i går, og må si jeg er meget imponert over innhold og saklighet! Anbefales til alle ekte fans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå