Iceman22 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hei. Har en xbox360 som nå er litt over 4år gammel, den har aldri sviktet på de årene den har blitt brukt. Har kjørt den på en 27" TV med 720p oppløsning, og noen ganger på pc-skjerm med 1080p. Så kjøpte jeg en ny TV med fullHD og tenkte å teste den idag. Gikk med engang på instillinger og satt oppløsning til 1080p @ 60hz, og fyrte opp Mirrors edge. Alt virket bra, men etter 4min så frøys bildet og med masse rare tegn. Når jeg prøvde å starte den etter det, så frøys den på xbox logoen, og nå er det 3 røde ringer. Har latt den stå uten strøm, men får fortsatt 3 røde ringer uten noe bilde på skjermen. Så hva er greia her? jeg er ganske sikker på at den hadde funket hvis jeg ikke hadde satt på ny TV. Er 1080p for mye for en xbox ??? Endret 9. januar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 1080p skal ikke være for mye jæfæll, spilte med 1080p senest i sta på en 3år gammel xbox, og har gjort dette flere ganger tidligere! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tror ikke TVen skal ha noe å si på om du får RRoD eller ikke. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nei, dette er nok tilfeldig... bare å ringe MS support på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå