langtongting Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Lefdal har også spillet til 399,- men er dere heldige som meg, så får dere kun betale 299,- i kassen. Endret 28. januar 2010 av langtongting Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men dette spillet blir vel mest kjøpt av PC eiere i Norge. Mass Effect ble ikke akkurat noen hit på 360 i Norge. Det fins vel ikke en eneste Xbox360 eier som IKKE har spilt det? Blir en forandring på akkurat det om ikke lenge, men inntil videre så kan jeg altså føle meg unik? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det et must og spille gjennom 1'ern først? Har kjøpt 2'ern og tenkte og ralle gjennom nå... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det et must og spille gjennom 1'ern først?Har kjøpt 2'ern og tenkte og ralle gjennom nå... ikke et must, men det er jo et fantastisk spill da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men dette spillet blir vel mest kjøpt av PC eiere i Norge. Mass Effect ble ikke akkurat noen hit på 360 i Norge. Det fins vel ikke en eneste Xbox360 eier som IKKE har spilt det? Blir en forandring på akkurat det om ikke lenge, men inntil videre så kan jeg altså føle meg unik? Du er nok ikke unik, jeg har heller aldri spilt Mass Effect. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men dette spillet blir vel mest kjøpt av PC eiere i Norge. Mass Effect ble ikke akkurat noen hit på 360 i Norge. Det fins vel ikke en eneste Xbox360 eier som IKKE har spilt det? Blir en forandring på akkurat det om ikke lenge, men inntil videre så kan jeg altså føle meg unik? Du er nok ikke unik, jeg har heller aldri spilt Mass Effect. Tja, jeg har og xbox men ikke mass effect. Skyldig der, men 200,- + 400,- så har jeg hele serien. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du er nok ikke unik, jeg har heller aldri spilt Mass Effect. Er jeg ikke unik? Tenkt på det ganske lenge og blir nok til at jeg kjøper begge to imorra. 600 for begge to er jo ikke ille synes jeg. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg synes man burde spille gjennom enern også. Har bare spilt ME2 i 5 timer eller no, og det har alerede vært den del referanser bakover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå