Gå til innhold

Mass Effect 2 til 399 på elkjøp

Noiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker jeg er litt skeptisk til Elkjøp. Sist gang jeg forhåndsbestilte spill derfra (Halo 3 ODST) kom spillet 9 dager etter release (!)

Noen som har forhåndsbestilt spill hos Elkjøp i det siste som kan bekrefte om de nå har blitt flinkere til å levere til releasedato?

Endret av mrmee
Lenke til kommentar
Men dette spillet blir vel mest kjøpt av PC eiere i Norge. Mass Effect ble ikke akkurat noen hit på 360 i Norge.

Uten at jeg har bakgrunn i noen spesielle tall eller kilder, så har jeg vanskelig for å tro at det solgte bedre på PC enn Xbox 360 her til lands. Markedsføringen og hypen var orientert rundt Xbox 360 utgaven av spillet, og var så godt som ikke-eksisterende når det gjaldt PC-versjonen.

Når det gjelder Elkjøp og deres tilbud så slo jeg til. Jeg bestilte Halo 3: ODST og fikk det ganske lenge etter utgivelse, men sendte tidligere i dag en mail til Elkjøp hvor jeg ba dem garantere meg at noe lignende ikke skjer denne gangen. 400,- er en for god pris til at jeg ikke kjøper, men det hadde vært en sur pris å betale hvis det ikke kommer fredag den 29.

Lenke til kommentar
Bedre å forhåndsbestille hos gamestop for 1 kr + innbytte av 2 brukte spill.

Men dette spillet blir vel mest kjøpt av PC eiere i Norge. Mass Effect ble ikke akkurat noen hit på 360 i Norge.

visst ble det en hit.. kjenner ingen med 360 som ikke har det..

Nå er forøvrig spillet ute både til pc og xbox360 på torrents for de som ikke har bestillt, eller ikke klarer vente til 28ende.. jeg har hvertfall påbegynt pc-install, kommer jo ikke i posten før om EN UKE! :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte på Platekompaniet til kr 349,- ;)

Å laste det ned har aldri streifet tankene mine. De få gangene jeg gjør det er det stort sett fordi jeg vil prøve det før jeg kjøper det, men dette er tross alt Mass Effect 2. Jeg vil ha spillet og alt av DLC. DLCen før ikke dere pirater. :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Jepp det gjør nok det. Jeg spilte det på PC. Mye bedre grafikk og kontroll av Makoen. Selv om den var slitsom nok med mus og tastatur.

Det er jo relativt utrolig at de skal ha oss til å betale i dollar for å få en mere lettstyrt vehicle, da. Ikke bare kjøpe den ingame hos en vendor. Når de tydeligvis VET at alle hater den bilen som flyr og hopper og skifter retning hele tiden, burde de bare fikse den gratis, ikke ta betaling for å fikse det.

"Vi har fikset det alle mislikte mest med spillet, men siden alle vil ha den kan vi like godt ta ekstra betalt å la den nye vehicle være DLC"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...