drbass Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg har sikkert lagd den feteste case mod nå. Jeg har tatt et gammelt 48x creative cdrom og fjerna all innmaten, bortsett fra motoren til cdrom skuffem. Har gjort noen andre endringer også, på skuffen. Dermed har jeg ett askebeger. Smart? Dette ser fett ut. Bra på lan party Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Fungerer det? Hvordan styrer du motoren? Koplingssjema? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Det funker fett som bare det. Trenger ikke noe koblingsskjema, hvis du tar opp cdrom så ser du hva jeg mener. Det er en engen motor til skuffen og den har ingen sammenheng med laseren osv som du må ta ut. Grunnen til at jeg i det hele tatt prøvde på detta var fordi at cdrommet ikke ville lese cdene lenger. Du burde bruke et cdrom som du ikke er redd for å ødelegge, for du må rive av noen greier som sikkert er umulig å lodde på igjen :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Ja, hehehe Du bruker jo ikke en cd rom du er redd for hvis du skal fylle den med aske!! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 hvordan cdrom'en er bygd opp innvendig avhenger jo hvafor en cdrom du har da... jeg tok selv å ribba en (skulle ha box til å koble sammen masse dritt) og der for det meste ut etter en 6-7 skruer.. Men for all del det var jo en sjefaloinen mod da Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Nå skal jeg bare bygge inn et 12v uttak til en sigaretttenner så er jeg ferdig. Men jeg tenker jo også på å få lagd en slags beholder til å ha røyken i så hvis jeg fks trykker på en knapp så kommer det en røyk ut eller noe sånt Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 har du ikke sett den i the fifth element da.. litt stilig den Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Du får prøve å lage ett slot-in askebeger. Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har lenge brukt en gammel cdrom som askebeger jeg =) har også sigarett tenner uttak på pc'n = Lenke til kommentar
umy Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 hmm jeg vil oxo ha sigaretteneruttak på PC-en! har en sånn el-kjølebag til å ha i bilen, jeg ville ha brukt denne på lan til å ha brus i... åssen fixa du det? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 En gamel floppy fra PowerMac er/har motorutmatning av floppy. der går det sikkert å mekke noe kult :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei! Hadde det vært mulig å legge ut bilder? (er litt nyskjerrig.. :wink: ) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Skal jeg legge ut bilder?? Ok, men da må du vente litt fordi jeg må få fiksa et digitakt kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå