Insomniatic Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Har mange filer som jeg gjerne skulle ha fjerna de tre første tegnene, mest sanger som har tall foran seg, som 01 , 02 , 03 , osv Sjekka prøvde google, hjalp ikke Men å prøve å gjøre det vanlig å endre navn så går det ikke an å fjerne det på flere samtidig, så må ta en og en, og siden jeg har over tusen sanger, vil dette ta utrolig lang tid. Noe program der jeg kan velge en mappe, merke av filer jeg vil fjerne X antall tegn på foran, så en magisk knapp "fullfør"? takker for svar på forhånd EDIT: Etter flere grundige søk med google fant jeg et program Anbefales; Bulk Rename Utility Endret 9. januar 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kan nevne at hvis dette gjelder musikk så har MediaMonkey en god organiseringsfunksjon som blant annet kan ta for seg endring av filnavn. Nå ser det jo ut til at du har løst problemet så det får stå i tilfelle noen andre lurer på det samme (setter denne som løst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå