Vegabond Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei. Jeg låner en bærbar maskin av broren min, og har også formatert den, men hvordan finner jeg ut hvilket skjermkort jeg har? Mvh Robert Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ser du ikke det i for eks høyreklikke på skrivebordet, egenskaper, skjerm...(innstillinger, helt til høyre) -Avansert -skjermkort ... Burde se ca sånn ut: Endret 9. januar 2010 av War Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Joda, problemet er at jeg må insallere driverne, og jeg vet ikke hvilket skjermkort det er, derfor jeg må finne ut hvilket kort det er.... Mvh Robert. Endret 9. januar 2010 av Vegabond Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du kan prøve med programmet SIW. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Siw er lett, everest ultimate er også bra om du lurer på noe annet om pcen senere. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Du kan prøve med programmet SIW. Prøvde programmet nå, men står veldig lite når jeg klikker på video osv... Mvh Robert. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva heter laptopen? Gå til hjemmesiden til produsenten, der kan du skrive inn modell/evt serienummer som står under eller produktnummer og finne rett modell og da trykker du på drivere og laster ned. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Hva heter laptopen? Gå til hjemmesiden til produsenten, der kan du skrive inn modell/evt serienummer som står under eller produktnummer og finne rett modell og da trykker du på drivere og laster ned. Toshiba Satellite. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Gikk bra med skjermkortet, men verre med lydkortet. Noen tips? Skal prøve meg på Toshiba.com Mvh Robert. untitled.bmp Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Denne? Det du har markert i fila di er lyden. Endret 9. januar 2010 av War Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Takk for hjelpen så langt! Sliter litt med og finne den siden på Toshiba.com hvor man skriver inn maskin nr osv... Noen som kan hjelpe? Mvh Robert. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/support/jsp/home.jsp Her trur jeg, så trykker du download, så i listen laptop, satel.. osv. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm... Finner ikke maskinen i feltet, det er Toshiba Satellite L10-187. Rare greier... Mvh Robert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå