Gå til innhold

Hvordan vil dere at jenter skal gå kledd? (fest, klubb, etc.)


Anbefalte innlegg

Kjole og tights ser bra ut på noen.

Synes faktisk ikke dongeribukse er så ille heller.

 

Kommer jo litt ann på annledninga og hva jenta egentlig passer til.

 

Er egentlig ganske vanskelig å si hva som er fint. Har flere ganger kommet over jenter som har kledd seg fantastisk. Men at de er kledd på en sånn måte som jeg aldri kunne tenke meg :p

 

 

De som kler seg med "minst mulig" er ofte de som får oppmerksomheta. Men det er skjeldent det er dem jeg tenker på dagen etter :p

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eyeliner, diskre øyenskygge.

Ikke pille av seg for mye av øyenbrynene, det blir bare feil.

Et smil.

Ikke for mye å drikke. Mer enn 6 enheter alkohol på en kveld blir litt i drøyeste laget. Blir jo umulig å føre en grei samtale med. Litt avhengig av person.

 

Hvis dere orker å gå i høyhelte sko betyr det ofte at dere bruker alt for lang tid på sminke også. Og dessuten ikke tar dere selv alvorlig. Er jo rene torturinstrumentet. Og så får det gutta til å se lave ut. :dontgetit: Kanskje eneste hvis man ønsker seg en mye høyere kar enn man er selv.

 

Liker lavehelt skinnboots evt. med glidelås, og nedbrettet kant. Valgfri høyde. (ikke nesten militære)

Tights/strømpebukse i svart eller farge som matcher resten.

Den lille sorte var jo digg.

Eventuelt med skjorte inni og/eller lita jakke utenpå.

 

Hvis dere har gode støvletter, skjerf, hansker og jakke i garderoben viser det også at dere har tenkt litt lengre. Pluss hos meg. Liker at dere kan ta vare på dere selv.

 

Ellers: fin dongeribukse går helt fint. Eventuelt med overdel/skjorteting som går ned til midt på låret(aner ikke hva det heter) og et kult belte hvis det passer.

 

Kanskje jeg bare har vist min dårlige smak, men det er jo litt mann det også. :!:

 

Enig med forrige, mye brunkrem er ikke bra.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Liker lavehelt skinnboots evt. med glidelås, og nedbrettet kant. Valgfri høyde. (ikke nesten militære) 

Tights/strømpebukse i svart eller farge som matcher resten.

Den lille sorte var jo digg.

Eventuelt med skjorte inni og/eller lita jakke utenpå.

 

Hvis dere har gode støvletter, skjerf, hansker og jakke i garderoben viser det også at dere har tenkt litt lengre. Pluss hos meg. Liker at dere kan ta vare på dere selv.

 

Ellers: fin dongeribukse går helt fint. Eventuelt med overdel/skjorteting som går ned til midt på låret(aner ikke hva det heter) og et kult belte hvis det passer.

Enig :)

Lenke til kommentar
En blanding av preppy og slutty.

 

Enig! :love: Men selvfølgelig, det må være den rette jenta til det. Men som andre sier, for mye brunkrem osv er turn-off uansett hvilket antrekk hun har. Ødelegger alt.

 

65% preppy og 35% slutty. Eller omvendt. Kommer litt ann på humør og utested.

Lenke til kommentar

Haha, dere er herlige!

 

For min del spiller jeg litt på "søt og uskyldig, til en viss grad". Liten, så høye hæler er et must faktisk. Men er det om å gjøre å vise HUD? Eller er det egentlig former? Jeg viser ikke alltid like mye hud, men alltid former. Vi er jo tross alt jenter. Former er jo det vi kan spille på, det som skiller oss fra gutta.

Lenke til kommentar
Haha, dere er herlige!

 

For min del spiller jeg litt på "søt og uskyldig, til en viss grad". Liten, så høye hæler er et must faktisk. Men er det om å gjøre å vise HUD? Eller er det egentlig former? Jeg viser ikke alltid like mye hud, men alltid former. Vi er jo tross alt jenter. Former er jo det vi kan spille på, det som skiller oss fra gutta.

Begge deler. Selv fortrekker jeg å se former. Hud på lår, armer og hals er også veldig fint :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...