Gjest Gutt 18 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei! Etter å ha vært forelsket i denne jenta i to og et halvt år, tok jeg motet til meg og ba henne ut i begynnelsen av desember. Først var hun usikker, og spurte om hun kunne vente litt med å svare. To dager senere fikk jeg et godt innpakket nei på SMS. Etter å ha deppet litt kom endelig juleferien, og jeg gjorde mye morsomt og traff mange flotte mennesker, og jeg tenkte nesten ikke på henne. Så begynte skolen igjen, og nå ser jeg henne hver dag. Saken blir ikke enklere av at hun også er på festene jeg er på, og det er kjølig mellom oss uansett hvor vi er. Vi unngår å se på hverandre og ignorerer hverandre selv om vi står ved siden av hverandre og snakker med hverandres venner og venninner. (Hun er dog flinkere til dette enn meg.) Det verste er at følelsene alltid blusser opp, og jeg klarer ikke å la være å tenke på henne, selv om hun ikke bryr seg om meg i det hele tatt. Jeg prøver å glemme henne, men som dere ser, er det vanskelig. Derfor spør jeg nå dere om hjelp. Hvordan skal jeg glemme henne? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hei! Etter å ha vært forelsket i denne jenta i to og et halvt år, tok jeg motet til meg og ba henne ut i begynnelsen av desember. Først var hun usikker, og spurte om hun kunne vente litt med å svare. To dager senere fikk jeg et godt innpakket nei på SMS. Etter å ha deppet litt kom endelig juleferien, og jeg gjorde mye morsomt og traff mange flotte mennesker, og jeg tenkte nesten ikke på henne. Så begynte skolen igjen, og nå ser jeg henne hver dag. Saken blir ikke enklere av at hun også er på festene jeg er på, og det er kjølig mellom oss uansett hvor vi er. Vi unngår å se på hverandre og ignorerer hverandre selv om vi står ved siden av hverandre og snakker med hverandres venner og venninner. (Hun er dog flinkere til dette enn meg.) Det verste er at følelsene alltid blusser opp, og jeg klarer ikke å la være å tenke på henne, selv om hun ikke bryr seg om meg i det hele tatt. Jeg prøver å glemme henne, men som dere ser, er det vanskelig. Derfor spør jeg nå dere om hjelp. Hvordan skal jeg glemme henne? har hatt nesten helt make problem borsett fra at vi ikke ignorer hverandre.. hadde vanske med å komme over henne veldig lenge og lite hjalp.. helt til jeg har funnet en annen som jeg er skikkelig glad i. så du må vell bare prøve ditt beste og ikke tenke på henne og åpne øynene for andre som kan være din rette men føler med deg. er sykt vanskelig Endret 9. januar 2010 av espenae Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 dere begge er 18? dere oppfører dere isåfall som et par fjortisser Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, vi er 18 begge to. Hvorfor du synes vi oppfører oss som fjortiser, forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvis du tenker på dette med at vi ignorerer hverandre, vet jeg ikke hvorfor det ble slik. Det var bare slik det endte. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) 1. Ikke ta kontakt igjen 2. Det er desverre ikke håp 3. Tar du kontakt - taper DU på det 4. Hvorfor? Fordi hun vet hun har deg på lille fingeren og kan gjøre akkurat hva hun vil med deg. Solution: Give a fuck/Do a fuck og tenk at det er en haug med andre jenter der ute som venter, kos deg! Endret 9. januar 2010 av Components Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Om hu ikke vil ha deg er det ikke dere to. Det sier jo seg selv, og nå som du vet det er det jo bare til å lete etter noe nytt. Finne en ny en er nok det som hjelper mest. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Prøv å gjøre ting som kan styrke egen selvtillit. Om du går med nedoverbøyd hode og er av den sjenerte typen så kan det gå langt mellom mulighetene. Tror det finnes mange sjenerte gutter. Var selv sjenert i ungdommen. Nå gift, og da kan det bli lenge til en får smake gresset på andre siden av gjerde. Nyt ungdommen nå som du har den. Lev livet, det er altfor mange som ikke gjør det. Endret 9. januar 2010 av G Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Som sagt er det bare to trygge måter som garantert funker: 1. 100% ignorasjon (Facebook, MSN, irl, you name it!). Been there, done that og det funker som juling, trust me! 2. Finn ei ny. PS: Begge deler smeltet sammen er naturligvis et ekstra pluss! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 No offence, men 2 og et halvt år på å "manne deg opp" til å ta kontakt? Whoa. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 [TS] Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Vel, det blir ganske feil å si. Var veldig interessert i henne for to år tilbake, men da ble det ikke til noe. I fjor var jeg så opptatt med saker og ting at det ikke ble tid til å tenke noe særlig på henne, men jeg glemte henne jo heller ikke. Men nå er det annerledes. Tok meg omtrent en uke å manne meg opp til å spørre henne, til ingen nytte. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) To dager senere fikk jeg et godt innpakket nei på SMS. Jenter er veldig flinke til dette ^^ Som Sondre sa, du har 2 alternativer som funker helt 100%. Ignorer fullstendig 100%. Eller få deg en annen dame. Endret 10. januar 2010 av CSW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå