Gå til innhold

Acer Aspire 5740G/7740G tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte Acer Aspire 5740G 430m fra amentio.no for snart tre uker siden. Fikk nylig beskjed at denne PC-en er faset ut og at leverandør ikke kommer til å levere denne. Dette har jeg også fått bekreftet fra flere andre nettsider. Noen som vet noe om dette? Evt. hvorfor den ikke blir levert lenger?

Ser derimot at det er noen nettsteder som har flere igjen på lager, men som ikke får inn igjen når det går tomt. Anbefaler dere meg å kjøpe denne laptopen selv om den er blitt faset ut, eller anbefaler dere å kjøpe en annen laptop? Evt. hvilke bra alternativer i 15" er det til ca. samme pris?

Lenke til kommentar

Angrer som en hund på at jeg kjøpte 5740G pga. støynivået. Fatter ikke hvordan det går an å lage noe sånt søppel. Målgruppen må jo være døve mennesker.

I idle modus hører jeg disken som swoosher støtvis.

Vifta blåser seg opp uten at jeg trenger å gjøre noe, i desktop med bare browsern oppe - dette skjer jevnlig hele tiden. Hadde akseptert den om den kun hadde kommet under tung belastning, men nei... Hver gang den kommer på hører jeg også en slags skrikelyd.

I tillegg har det begynt å knirke i området under backspace. Argh...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Hallais folkens. Søsteren min kjøpte denne litt under en måned siden, så jeg trenger hjelp på vegne av henne.

Som dere sikkert har merket dere får den en sjuk pipelyd når man setter i strømkabelen. I dag da hun gjorde dette ble skjermen mørk. Drar hun den ut av skjermen kommer skjermen til syne igjen. Dette kan repeteres uten at man ser noe av skjermen, uten om når pc'en går på batteriet.

Hjelp!

Lenke til kommentar

ASUS X52JR? Etter det jeg kan se har den halvparten så stor hdd og dårligere cpu? Men så er den billigere også, så er vel ikke helt relevant sammenlikning.

Du tar jo helt feil mannen. + at asuses er en finere maskin en denne.

http://www.prisguide...4c6jmvar9f6s0s0

Sammenlign Acer Aspire 5740G 330M 500 GB og Asus X52JR 500 GB

Så skal du se at Asuses er bedre.

Ok, trodde du mente 430M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...