OC-Freak Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Aspire 7740G på lager hos elkjøp til 6995,- Core i3-330, ATI Radeon HD5650 osv. http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...407/acer-aspire Lenke til kommentar
Alek1337 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har hatt 7740G et par dager nå.. Kjøpte den på Lefdal Sandvika, 6795,-.. Funker helt suverent, ikke veldig god batterikapasitet på den synes jeg, men nå er jeg vant til Timeline, så det blir litt anderledes.. Har modellen med i3 330M cpu, 5650 1gb, 640 gb hd, 4 gb ram osv.. Må si meg fornøyd med maskinen, den er ganske stillegående, selv under spilling. Bare å fyre noen spm. hvis det skulle være ønskelig.. Er ikke noen supergeek på pc'er, men skal da klare de fleste spørsmål Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Har hatt 7740G et par dager nå.. Kjøpte den på Lefdal Sandvika, 6795,-.. Funker helt suverent, ikke veldig god batterikapasitet på den synes jeg, men nå er jeg vant til Timeline, så det blir litt anderledes.. Har modellen med i3 330M cpu, 5650 1gb, 640 gb hd, 4 gb ram osv.. Må si meg fornøyd med maskinen, den er ganske stillegående, selv under spilling. Bare å fyre noen spm. hvis det skulle være ønskelig.. Er ikke noen supergeek på pc'er, men skal da klare de fleste spørsmål Noen ide om ca batterilevetid? Har en asus X77JA med bare bittelitt bedre specs (Core i5-430 / ATI HD5730) og klarer 2 timer på maks strømsparing om jeg bare surfer på nettet osv. Noen ide om denne har bluetooth? Elkjøps sider sier nei. Lenke til kommentar
Alek1337 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har hatt 7740G et par dager nå.. Kjøpte den på Lefdal Sandvika, 6795,-.. Funker helt suverent, ikke veldig god batterikapasitet på den synes jeg, men nå er jeg vant til Timeline, så det blir litt anderledes.. Har modellen med i3 330M cpu, 5650 1gb, 640 gb hd, 4 gb ram osv.. Må si meg fornøyd med maskinen, den er ganske stillegående, selv under spilling. Bare å fyre noen spm. hvis det skulle være ønskelig.. Er ikke noen supergeek på pc'er, men skal da klare de fleste spørsmål Noen ide om ca batterilevetid? Har en asus X77JA med bare bittelitt bedre specs (Core i5-430 / ATI HD5730) og klarer 2 timer på maks strømsparing om jeg bare surfer på nettet osv. Noen ide om denne har bluetooth? Elkjøps sider sier nei. Har ikke testet på maks strømsparing, men den holder ca 2 timer på "balansert". Ved normal bruk verdt å merke. Det er ikke bluetooth på den, ihvertfall ikke som jeg har funnet noe sted.. Det synes jeg er svakt og forferdelig dårlig egentlig, slikt burde da jaggu være standard i 2010... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har hatt 7740G et par dager nå.. Kjøpte den på Lefdal Sandvika, 6795,-.. Funker helt suverent, ikke veldig god batterikapasitet på den synes jeg, men nå er jeg vant til Timeline, så det blir litt anderledes.. Har modellen med i3 330M cpu, 5650 1gb, 640 gb hd, 4 gb ram osv.. Må si meg fornøyd med maskinen, den er ganske stillegående, selv under spilling. Bare å fyre noen spm. hvis det skulle være ønskelig.. Er ikke noen supergeek på pc'er, men skal da klare de fleste spørsmål Hva slags spill spiller du på den? Hvordan er ytelsen i spill generelt sett? Lenke til kommentar
Alek1337 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har hatt 7740G et par dager nå.. Kjøpte den på Lefdal Sandvika, 6795,-.. Funker helt suverent, ikke veldig god batterikapasitet på den synes jeg, men nå er jeg vant til Timeline, så det blir litt anderledes.. Har modellen med i3 330M cpu, 5650 1gb, 640 gb hd, 4 gb ram osv.. Må si meg fornøyd med maskinen, den er ganske stillegående, selv under spilling. Bare å fyre noen spm. hvis det skulle være ønskelig.. Er ikke noen supergeek på pc'er, men skal da klare de fleste spørsmål Hva slags spill spiller du på den? Hvordan er ytelsen i spill generelt sett? Nå har ikke jeg spillt noen heftige spill på denne, siden jeg kjøpte den her om dagen og sitter i skrivende stund i Latvia siden jeg er her for å skirenn, hehe.. Men har spillt Underground 2 og LOTRO for morro skyld, begge kjører fint på maks på alle innstillinger, og høyeste oppløsning. Så for min del er vel det mer enn nok, bruker som regel Xbox'n til spilling likevel Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hadde vært knall med en 3dmark test Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har hatt 7740G et par dager nå.. Kjøpte den på Lefdal Sandvika, 6795,-.. Funker helt suverent, ikke veldig god batterikapasitet på den synes jeg, men nå er jeg vant til Timeline, så det blir litt anderledes.. Har modellen med i3 330M cpu, 5650 1gb, 640 gb hd, 4 gb ram osv.. Må si meg fornøyd med maskinen, den er ganske stillegående, selv under spilling. Bare å fyre noen spm. hvis det skulle være ønskelig.. Er ikke noen supergeek på pc'er, men skal da klare de fleste spørsmål Noen ide om ca batterilevetid? Har en asus X77JA med bare bittelitt bedre specs (Core i5-430 / ATI HD5730) og klarer 2 timer på maks strømsparing om jeg bare surfer på nettet osv. Noen ide om denne har bluetooth? Elkjøps sider sier nei. Har ikke testet på maks strømsparing, men den holder ca 2 timer på "balansert". Ved normal bruk verdt å merke. Det er ikke bluetooth på den, ihvertfall ikke som jeg har funnet noe sted.. Det synes jeg er svakt og forferdelig dårlig egentlig, slikt burde da jaggu være standard i 2010... Det er med Radeon-kortet? Lenke til kommentar
Alek1337 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har hatt 7740G et par dager nå.. Kjøpte den på Lefdal Sandvika, 6795,-.. Funker helt suverent, ikke veldig god batterikapasitet på den synes jeg, men nå er jeg vant til Timeline, så det blir litt anderledes.. Har modellen med i3 330M cpu, 5650 1gb, 640 gb hd, 4 gb ram osv.. Må si meg fornøyd med maskinen, den er ganske stillegående, selv under spilling. Bare å fyre noen spm. hvis det skulle være ønskelig.. Er ikke noen supergeek på pc'er, men skal da klare de fleste spørsmål Noen ide om ca batterilevetid? Har en asus X77JA med bare bittelitt bedre specs (Core i5-430 / ATI HD5730) og klarer 2 timer på maks strømsparing om jeg bare surfer på nettet osv. Noen ide om denne har bluetooth? Elkjøps sider sier nei. Har ikke testet på maks strømsparing, men den holder ca 2 timer på "balansert". Ved normal bruk verdt å merke. Det er ikke bluetooth på den, ihvertfall ikke som jeg har funnet noe sted.. Det synes jeg er svakt og forferdelig dårlig egentlig, slikt burde da jaggu være standard i 2010... Det er med Radeon-kortet? Det er med Radeon 5650 1 Gb. kortet ja. Men er det ikke slik at den switcher til Intel grafikk når belastningen ikke tilsier at det skal være nødvendig å bruke det dedikerte kortet..? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Har selv vært i kontakt med Elkjøp kundesenter, og de visste ikke noe leveringsdato. Sendte så mail til salgssjef data for Elkjøp Norge ang Acer 5740, og "den blir ikke tatt inn i denne omgang fikk jeg til svar." Så den som stod på Elkjop.no til 5995,- med 640gb disk, Inteli I3/5 (?) 5650 1gb dedikert og blu-ray rom spørs det om vi må se langt etter til den prisen Ant vil pc`en komme på lager senere men det blir jo helt usikkert. Endret 7. februar 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tatt fra tråden om 5738zg Amentio har forventet på lager om to dager. Spennendes å se om de holder det de lover! (Acer 5740g) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Komplett har over 100 på lager av 5740G. Søsteren min bestilte nettopp den som sin første pc til 4995 ,-. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Komplett har over 100 på lager av 5740G. Søsteren min bestilte nettopp den som sin første pc til 4995 ,-. Er det den riktige? Kommer det ikke en som er litt annerledes i mars? Hvordan tror dere denne PC'n kjører Battlefield: Bad Company 2 ? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Mulig det er en annen versjon da. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=577960 Er vel denne. Muligens ikke den dere prater om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Støyer viften på disse maskinene like mye som på tidligere modeller? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Gud så lang tid man må gå og vente på den ordentlige 5740G... nesten en hel mnd igjen, og skulle helst ha maskin snarere enn det. https://prisguiden.no/produkt/119614 Er fristet til å prøve å finne en annen tilsvarende maskin, annet enn Acer går greit. Noen forslag? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 De burde få dette produktet ut på det norske markedet ganske fort nå. Med tanke på at mange (tror jeg) vil kjøpe ny laptop nå som Windows 7 RC går ut. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 sendte mail til acerdirect og fikk følgende svar: "These are due from March" Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Noen som vet noe om disse PCene, helst de med de nyeste radeon-kortene (1gb) og ikke mobility serien? Har ikke hørt eller sett snurten til en del av modellene som er fortalt om i førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå