espenae Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hei når jeg skal se andres web kamera så virker det ikke :S kommer bare samtale avsluttes. samme skjer vist eg tar på mitt.. hva kan være gale ? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har du prøvd å installere msn på nytt? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Har du prøvd å installere msn på nytt? har netopp gjenoprettet pc'n så kan mulig være det.. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har du installert driveren til webkameraet? Kanskje det er derfor Lenke til kommentar
espenae Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Har du installert driveren til webkameraet? Kanskje det er derfor den er instalert ja men kan jo ikke være det som er problemet heller når ikke den andre sitt virker heller. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm.. Nei du sier noe der.. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm.. Nei du sier noe der.. har instalert drivere på nytt no hjalp ikke en dritt noen andre ideer folkens? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Funker ditt kamera? Flytter forresten denne til Annet om programvare da det ser ut til å være et problem med WLM og ikke selve kameraet. Tilbakemeldinger angående dette skjer på PM Lenke til kommentar
espenae Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Funker ditt kamera? Flytter forresten denne til Annet om programvare da det ser ut til å være et problem med WLM og ikke selve kameraet. Tilbakemeldinger angående dette skjer på PM ingen funker.. når vi starter så blir den ruten hvit en stund så står det " samtalen avsluttes" men kamera mitt funker når eg går innpå programmet som følger med pc'n då kan eg se meg selv liksom. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da vil jeg foreslå å reinstallere WLM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå