krassi Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hallo... Jeg har en LG E500 som jeg nylig har oppgradert fra Vista til Windows 7, og etter dette har pc høytalerene begynt å skurre... Jeg trodde først at det var fordi Driveren til lydkortet var borte, men det viste seg at det bare ble verre når jeg installerte driveren (Til Windows Vista (Realtek)) Hjelp!!! Endret 9. januar 2010 av krassi Lenke til kommentar
VTI Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kanskje det bare er du som har hørt på litt for høy musikk og sprengt høytalerne Hehe, neida. Problemet ligger i Operativsystemet Windows 7 som ikke 100% støtter Realtek drivere. Hadde samme problemet selv med min LG E500, til jeg fant en løsning . Men kortsagt så ville jeg ikke ha brukt Windows 7 på E500. Hva er galt med Vista egentlig? Hvorfor tror mange at Vista "sucks"?? Tror du at du får mindre feil bare fordi du skifter om til et nyere system??? Det er oss som brukere som gjør feil og som beordrer PCene TIL å gjøre feil slik at den får skylda... En PC er beregnet på det operativsystemet som den ble levert med da du kjøpte den og ikke oppgraderende OS som gjør at PCen omtrent bare er halvvirkende . Vista fungerer like greit som Windows 7 og det fins ikke mindre feil der enn på Vista. Mitt råd er at du formaterer tilbake til Vista, men du hvis du absolutt vil ha Realtek driverne virkbar på Windows 7 gjør du følgende: * Slett først alle Realtek driverne på PCen (TIPS: Kjør: devmgmt.msc) -------------------------------------------------------------------------------------------- Løsning for Realtek HD Audio Driver v6 (Du må ha LG Inteligent Update installert) * Gå til installasjonsfil (Setup.exe) fra LG Intelligent Updates installasjonsmappe (lg_swupdate\cddata\REALTEK) * Kjør installasjon i "Compability Mode: Windows Vista (Service Pack 2)". * Restart maskinen når installasjonen er ferdig. * DONE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå