panthex231 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei, jeg har en sony forsterker, og jamo høytalere. Fra forsterkeren har jeg kobblet til playstation 3 som inndata via HDMI inngang. HDMI Ut har jeg koblet til en projektor. Det som er problemet er at jeg får bilde igjennom forsterkeren, men jeg får ikke lyden til playstation 3. Jeg håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ettersom jeg forstår så har du en HDMIkabel fra PS3 og inn i forsterker og videre opp til prosjektor? Jeg har hatt akkurat samme "problem" med en sony forsterker og det viser seg at forsterkeren ikke henter ut lyden men sender lyden videre opp til prosjektoren, noe som er ganske talentløst egentlig. Så løsningen for min del var hvertfall og kjøre bilde via hdmi og lyd via optisk. Lenke til kommentar
panthex231 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Ettersom jeg forstår så har du en HDMIkabel fra PS3 og inn i forsterker og videre opp til prosjektor? Jeg har hatt akkurat samme "problem" med en sony forsterker og det viser seg at forsterkeren ikke henter ut lyden men sender lyden videre opp til prosjektoren, noe som er ganske talentløst egentlig. Så løsningen for min del var hvertfall og kjøre bilde via hdmi og lyd via optisk. Ok, da får det bli løsningen min også, takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå