Takkformeg Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei Jeg har ett dekk på stålfelg hvor luften siver ut mellom felgen og dekket.. Hva kan jeg gjøre med dette? Fyller i 2 bar, så siver det ut til jeg har ca 1 igjen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Levere det inn og få det lappet? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Går det an å lappe mellom felgen og dekket? Ikke noe jeg kan gjøre selv ? =) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dekket må nok uansett av for å fikse det skikkelig, så om du ikke har utstyr til det er det må du til dekkverksted. Problemet er enten at felgen eller dekket har fått en støyt eller det ligger noe mellom dekket og felgen slik at det blir utett. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Okei. Da får jeg ta det til dekkverksted. Ligger vel no drit imellom da. Hvis ikke det kan fikses cruiser jeg bare rundt med reservedekket til sommeren Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er enten en tydelig bulk i felgen eller at det har begynt å ruste/slippe lakk i kanten vil jeg tro, så få pusset kanten på felgen, så er det nok greit skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå