Amatus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg har nettopp installert Windows 7 Pro (trial); tenkte etter hvert å kjøpe og aktivere produktet. Jeg har også forsøkt å aktivere Aero-funksjonen; fant ut at opplevelsesindeksen måtte være over 3,0 for at denne funksjonen våkner til live. Jeg har forsøkt å installere DirectX SDK, og jeg vet at jeg har et nVIDIA-skjermkort (noe med 8000), bare ikke hvilket. Problemet er at PC-en ikke gjenkjenner dette skjermkortet. Skanninger (vha. GPU-Z) stempler det som et "Standard VGA-skjermkort", noe jeg tror er riv ruskende galt. Skjermkortet mitt er på 256 MB, og er et ganske bra et; opplevelsesindeksen på spillgrafikken/grafikken var på 4,8 eller 4,9 da jeg kjørte Vista Home Premium. Flere som har slitt med disse problemene? Setter ENORMT pris på tips/hjelp! PS: Jeg har også problemer med å aktivere Windows; får feilmeldingen: "Det oppstod et problem ved forsøk på å aktivere Windows. Feilkode 0x8007232B. [...]" Endret 9. januar 2010 av Mennesket Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg fant ut av det etter hvert. Har fremdeles problemer med å aktivere Windows, da. EDIT: Det ordnet seg også, gitt. Endret 10. januar 2010 av Mennesket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå