GT500 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 jeg innstallerte nod32 for en stundt siden å nå skal jeg avinstallere det.. jeg har et program på pc'n som heter perfect innstaller og det "avinnstallerte det" men hele mappa ligger igjen i programfiler og hvordan skal jeg fjerne det!?!?!?! prøvd ALT! når jeg sletter er det noen filer som ikke lar seg slette Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Prøv NOD32 sitt eget program Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Prøv og slett mappa fra sikker modus (tapp F8 under oppstart, velg sikker modus) Lenke til kommentar
Kosepose Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Prøv og slett mappa fra sikker modus (tapp F8 under oppstart, velg sikker modus) Hvis ikke det funker. Så kan du laste ned Moveonboot, den sletter de filene uten noe problemer. MoveOnBoot Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 hehe kom på en fin ting! system restore! var bare å kjøre system restore så funka alt. fikk fjerna alle keyene i registret og eneste som sto igjen var en mappe med ubrukelige filer som heldigvis gikk an å slette etter system restore. at jeg ikke kom på d før Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor vill du ha bort nod32? Syns det er et utrolig bra antivirus program, brukt det i flere år og ingen problemer selv etter tre os bytter, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå