australiaboy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har en HTPC med følgende komponenter: Hovedkort: Asus M2N68-VM Prosessor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ (2,4 GHz) Skjermkort: Sapphire ATI Radeon HD 4550 Harddisk: Samsung og Western Digital Optisk drev: LG GGC-H20L Fikk etter mye om og men i begynnelsen Blu-ray avspilling til å fungere bra (bruker CyberLink PowerDVD versjon 7.3 til avspilling). Dvs ingen hakking i hverken bilde eller lyd. Men i det siste så har lyden begynt å hakke ved avspilling. Den stopper opp i flere sekunder av gangen. Bildet er helt perfekt. Jeg har lastet ned CyberLink BD_Advisor og kjørt denne. Den sier at driveren til skjermkortet ikke er bra nok, og at jeg må laste ned nyeste versjon fra ATI. Det har jeg gjort uten at det hjelper. Jeg har prøvd å spille av Blu-ray filmer som jeg vet har funket fint før, men ogås de hakker i lyden nå. Lyden går fra skjermkortet og til forsterkeren (Onkyo SR-TX507) over HDMI kabel. Alle komponentene i anlegget er HDCP kompitable. CPU'en går kun på 40-50% når filmene spilles. Er det noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva som er galt? Er det noe vits å kjøpe en nyere utgave av PowerDVD? Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå