Kasparini Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) . Endret 17. november 2010 av Kasparini Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Norsk regelverk(forbrukerkjøpsloven og kjøpsloven) kan du ikke støtte deg til. Men produsent gir ofte en garanti med produkter som innimellom kan være verdensomspennende. Men, ofte varer ikke disse mer en 1 år, og i tillegg er erfaringsmessig Apple det selskapet som er minst forbrukervennlig. Men, det kan være verdt å ta kontakt uansett. Som et lite tips kan eg anbefale deg å ikke nevne det at den har "hatt problemer" siden du kjøpte den. Generelt sett taler ikke det til din fordel. Et alternativ kan kanskje være med kortselskapet ditt, om den er kjøpt via et kredittkort. Eg er da usikker på hvilket regelverk som gjelder, men det kan være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Husk å forsøke å gjøre en softwareoppdatering i itunes før du gjør noe annet, hvis ikke du alt har gjort det Lenke til kommentar
svante Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hadde akkurat samme problemet med en norsk ipod classic i fjor sommer. Etter å ha latt den ligge mens jeg var på ferie prøvde jeg på ny å koble den til. Ting gikk tregt og iTunes så ut til å låse seg, men etter en del venting klarte jeg å få nok respons til å starte en formatering. Dette løste mine problemer og den har fungert fint siden. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 http://www.itavisen.no/832411/apple-norge-...itisk-ipod-feil Det vil være forbrukerkjøpsloven i USA som vil gjelde for deg uavhengig av betalingsmåten hvis du skulle ønske å ta denne saken mot produsent/selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå