Gå til innhold

Dual cpu er det bra???

Anbefalte innlegg

jeg leste akkuratt noe gøy i en test her.Jeg leste at man kan ha doble celeron CPU hørtes goy ut da.viss man har 2 celeron CPU på 2.4ghz må jo det bli helt konge.Det var vist et Abit hovedkort som støttet dettte :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal det,men jeg leste akkuratt noe gøy i en test her.Jeg leste at man kan ha doble celeron CPU hørtes goy ut da.viss man har 2 celeron CPU på 2.4ghz må jo det bli helt konge.Det var vist et Abit hovedkort som støttet dettte. :D

Lenke til kommentar

eh, hvorfor ble dualCPU til et partisjonerings spørsmål? :o:o:o

jaja, dual CPU er vel heller unødvendig siden det er LITE på markedet for oss normale kjedelige dødelige som faktisk støtter det.

Måtte i så fall være serverprogrammer, tunge grafikk/videoprogrammer o.l. (CS blir neppe bedre :D)

Lenke til kommentar

En Pentium4 1.6GHz yter bedre enn en Celeron 2.4GHz ville jeg tro

en 3GHz Pentium4 er helt klart det beste valget mellom de to, spesielt siden dual CPU ikke fører til økt hastighet i spill og liknende. det fører faktisk ofte til mindre, ettersom to CPU'er ofte må dele på minnebåndbredde, + at de fleste (har ikke hørt om noen) spill ikke er kodet slik at de kan ta i bruk to CPU'er...

Dual CPU er bra til ting som krever massiv CPU kraft alene, som CAD oprasjoner og liknende, ikke til privat bruk altså

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...