Gå til innhold

Hvilken skjerm er dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja. det står det jo i infoen og under produkt navn

Ville kjøpt en 21.5 LED skjerm fra komplett (sikkert andre plasser og)

Når 24 blir faktiskt ganske stor.

Visst du skal bruke den til playstaion,xbox osv, så er det jo helt greit men den har jo ikkje hdmi kobling.

Endret av pctil5000
Lenke til kommentar
Ville kjøpt en 21.5 LED skjerm fra komplett (sikkert andre plasser og)

Når 24 blir faktiskt ganske stor.

Visst du skal bruke den til playstaion,xbox osv, så er det jo helt greit men den har jo ikkje hdmi kobling.

Har sett de 24tommerene fra BenQ, og de er da ikke så store egentlig? Skjermen skal brukes kun til pc, ps3'en kommer nok til å forbli koblet opp mot tv'en :yes:

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig du vil finne ut?

Det er, som det står, en benq G2422HDB, om du bare googler det, så får du opp en haug av resultater, antageligvis er ikke benq norge sin hjemmeside helt oppdatert.

Om du går nærmere inn på disse sidene, så er det lefdal, elkjøp eller elgiganten (elkjøp i sverige) osv osv man kommer inn på. Jeg har søkt lenge nå, og finner ikke G2422HDB utenom disse kjedene, så jeg lurte på om de har skrevet feil navn. Jeg finner heller ikke G2422HDB på BenQ's globale side, derfor tror jeg at det er en skrivefeil.

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig du vil finne ut?

Det er, som det står, en benq G2422HDB, om du bare googler det, så får du opp en haug av resultater, antageligvis er ikke benq norge sin hjemmeside helt oppdatert.

Om du går nærmere inn på disse sidene, så er det lefdal, elkjøp eller elgiganten (elkjøp i sverige) osv osv man kommer inn på. Jeg har søkt lenge nå, og finner ikke G2422HDB utenom disse kjedene, så jeg lurte på om de har skrevet feil navn. Jeg finner heller ikke G2422HDB på BenQ's globale side, derfor tror jeg at det er en skrivefeil.

Det kan være en spesialmodell de har fått, det kan også være en helt ny skjerm som enda ikke har kommet ut på benqs hjemmesider, benq er litt trege, og det hadde ikke vært første gangen.

Men jeg spør igjen, hva er det egentlig du vil finne ut?

Lenke til kommentar

De store grosistene bestiller egne modeller av skjermer og tv'er fra leverandørene, De fleste skjermene er jo uansett produsrt på en av to fabrikker uansett hva de heter.

Legg f.eks. merke til at endel samsung tv'er selges vedlig billig hos de store grossistene, men model nummeret er ikke akkurat det samme som samsung selv opererer med, Dette fordi det ikke er samme tv'en. Modellen er spesial bestilt med grossisten sine spesifikasjoner og samsung sitt navn satt på.

Så ja det kan være lurt og sjekke hva spek egentlig er på slike skjermer.

Lenke til kommentar

Jeg ville finne ut hvordan den skjermen var, men fant ikke noe informasjon om det på diverse forum, annet at det ble nevnt av noen her inne at det muligens var elkjøp som hadde skrevet feil varekode: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...37732&st=40

Jeg leter gjerne etter meninger fra "vanlige" folk i tillegg tester som er lagt ut, når jeg skal kjøpe noe

Lenke til kommentar

Jeg ville finne ut hvordan den skjermen var, men fant ikke noe informasjon om det på diverse forum, annet at det ble nevnt av noen her inne at det muligens var elkjøp som hadde skrevet feil varekode: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...37732&st=40

Jeg leter gjerne etter meninger fra "vanlige" folk i tillegg tester som er lagt ut, når jeg skal kjøpe noe

Ok, alle som har g24** i navnet vil være 99.9% like.

Du har en liten software update som tilater høyere dynamisk kontrast eller noe lignende, men i virkeligheten er alle samme skjermene.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

2422 finnes ikke.. Den Elkjøp/Lefdal selger "heter" 2422 i deres systemer, men er en 2420. Kjøpte denne skjermen sist den var på tilbud der.. Til 1295. Han på kundeservice sa den het 2422. Men jeg fikk en 2420 i posten gitt. Samme med butikkene. Ingen fant 2422 på lagret, kun 2420.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...