SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Spilte netopp. Ahh det føltes som om man har holdt seg lenge (ronking/sex) for å så få gjøre for å tømme seg! Ehh Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jaja turbomann det gikk ikke vår vei sist match men vi kommer oss (tror eg) anyways nå er det vist noen som har challenged oss men eg fikk ikke sett helt mailen da eg måtte løpe. Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 "nå er det vist noen som har challenged oss" Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg utfordrer dere gutta. Ip:62.93.228.65:20100 Pass: tgh@match Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Endelig har jeg fått nettet tilbake så nå har jeg starta å pracce litt på sof2. d er ****** meg gøy ass! uansett hvor lenge borte man er fra det eller hvor RÆÆÆVA man spiller er d SoF2 som gjelder! SoF2 4 life! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Har noen lagt merke til at server er oppe, men dagen etter blir den borte igjen! Jaja vi fikk et hacker angrep, med ftp fil deling og bla bla. vi har fixa alt nå og den kommer tilbake igjen t uka Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 borse.. du må få orden på den serveren asse! den tia den var oppe var jeg alltid inne å venta på folk, hedte at det joina en eller 2 og vi spilte i en 20-40min uten at det kom fler. Fikk så najs ping der . Foretrekker å spille 1v1 i god ping enn en dårlig ping 32 player server lissom. Mulig jeg skremte bort alle som joina, en etter en Lenke til kommentar
stram Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 borse.. du må få orden på den serveren asse! den tia den var oppe var jeg alltid inne å venta på folk, hedte at det joina en eller 2 og vi spilte i en 20-40min uten at det kom fler. Fikk så najs ping der . Foretrekker å spille 1v1 i god ping enn en dårlig ping 32 player server lissom. Mulig jeg skremte bort alle som joina, en etter en hvorfor tror du det? :wink: pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 borse.. du må få orden på den serveren asse! den tia den var oppe var jeg alltid inne å venta på folk, hedte at det joina en eller 2 og vi spilte i en 20-40min uten at det kom fler. Fikk så najs ping der . Foretrekker å spille 1v1 i god ping enn en dårlig ping 32 player server lissom. Mulig jeg skremte bort alle som joina, en etter en Ja det er irriterende... D er få som spiller på den... jeg tenkte på og fixe stats på den, så kanskje den ble litt mer populær eller sette vote på eller no... alle velger boomtown #1 og #2 (skjønner ikke det ass, det er jo PB OFF) Hvis flere spilte på servern kunne vi hatt det kjempe gøy... men en ting... zOu er du klan løs??? keen på og joine clanen? Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 zOu er du klan løs??? keen på og joine clanen? jeg joina instant defeat hvorfor tror du det? :wink: /me iz teh pwn Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Veit 182 er ikke mere. GIDDER IKKE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå