Suppelars2k Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Eg knuser dere! hehe lolAnyways dere er ltt sent ute. Joinet Vikingz så eg er nok opptatt. Dere kommer desverre ikke til å vinne noe særlig nå siden dere ikke får meg med i clanen. ikke sant.... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Eg knuser dere! hehe lolAnyways dere er ltt sent ute. Joinet Vikingz så eg er nok opptatt. Dere kommer desverre ikke til å vinne noe særlig nå siden dere ikke får meg med i clanen. D er fint du ser lyst på livet. men jeg må si deg at det virker mørkt og til Kenny000 <--- du er med Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hehe bare flipper seff. Anyways spiller dere bare inf? Litt kult med inf avogtil men spiller helst cft. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hehe bare flipper seff. Anyways spiller dere bare inf? Litt kult med inf avogtil men spiller helst cft. Seff spiller vi INF! CTF er artig av og til men eller: Nei takk Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ....synes det har vært lite spilling i denne klanen sinden jeg joina.. håper dette bedrer seg etter at alle er ferdig med eksametentamen osv.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Seff! er bare masse og gjøre med servern :S MEN NÅ ER DEN OPPE !!! D eneste som mangler er og sette på RCON Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hmmmmmmz. 182 gutta som er så tøffe i kjeften!!!!!!! Clan Fight på min clan server. Tør dere å stille opp eller? Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hehe VOLLA! Lite folk som spiller på 182 serveren for tiden. Lenke til kommentar
stram Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hmmmmmmz.182 gutta som er så tøffe i kjeften!!!!!!! Clan Fight på min clan server. Tør dere å stille opp eller? Vi tør! pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 jaja... er sommerferie nå så klanen er erklært innaktiv en stund... og jeg tror det er du som er stor i kjeften Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Vel, når kan dere da? Vi spiller på shop2 ogeller jor1. CTF, ikken no infiltration piss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Vel, når kan dere da?Vi spiller på shop2 ogeller jor1. CTF, ikken no infiltration piss les posten over --> innaktiv i sommerferien vi spiller da INF ikke noe CTF piss ... Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Mulig vi i *GWJ* kan spille war HuzZzla. Vi er 100% aktiv i sommerferien, men det må bli mellom clanbase matchene. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Er det mulig å få servert noen server ip'er her HuzZzla og Haltan? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ****** eg har ikke fått spilt sof2 noe særlig i det siste . Er enten på jobb eller ute med venner. Helgene er det sjeldent eg er hjemme. Det er jobben og sommeren sin skyld. Blir garantert mer seriøst spilling til høsten og da spesielt i vinter. Beklager mine Vikingz brødre. Men men kan eg så spiller eg :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 kjøss eg har ikke fått spilt sof2 noe særlig i det siste . Er enten på jobb eller ute med venner. Helgene er det sjeldent eg er hjemme. Det er jobben og sommeren sin skyld. Blir garantert mer seriøst spilling til høsten og da spesielt i vinter. Beklager mine Vikingz brødre. Men men kan eg så spiller eg :wink: mye av det samme gjelder meg... blir galt å spille SoF 2 i 30+, da skal man kose seg i sommervarmen... kanskje med en SKIKKELIG kald en også Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 sof2 for life! selv på sommern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå