Gå til innhold

Den norske SoF2 clanen -=[182]=- Rekruterer!

Anbefalte innlegg

Er du keen på å bli med i en seriøs / morsom SoF2 inf. clan?

Vi er for tiden 4-5 spillere, men med en gang vi har nok

gode norske spillere vil vi joine www.clanbase.com for andre gang i 182's kariere.

Dette kan bli veldig bra hvis folk er villige til å delta.

Join: #clan182 @ quakenet

or

Add MSN: [email protected]

eller ta en titt på www.clan-182.com for mer info om clanen.

Alle som vil kan få tryout. Bare å spørre.

Har vi server?

Server er ferdig bygget og ventes på å bli satt opp på en meget fin linje

"host'et" av www.hypnotech.no (www.domeneshop.no / www.home.no) :D

MVH. -=[182]=-BoRsE {CL}

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller selv i 182, går under navnet -=[182]=-SeeK, og kan forsikre alle om at dette er en seriøs klan med høye ambisjoner og høyt nivå :) Bare å prøve seg på en liten tryout. Vi er sugne på å joine ClanBase nå (for andre gang, gikk bra forrige gang men vi hadde ikke tid --> eksamen osv...) og trenger da gode spillere :)

Lykke til!!! 8)

Lenke til kommentar

Første gang vi var i clanbase tapte vi INGEN matcher .....

(se selv på http://www.clan182.com )

Vi håper og VET at vi kommer til å nå toppen denne gangen også, men da må vi få flere inn.

(dunk dunk bakgrunnsmusikk i forgrunnen) Og blandt alle dere aper som sitter der hjemme, vil dere være verdige folk som tør å få en try-out i vår elo-perfecto-klano?JA! arne,,, DU er verdig til å¨være med i klanen(tror du).... Det er bare det at skillz er noe man trenger for å joine en klan.

MEN! den supreklanen 182 vil kreve MER av deg.... den vil kreve love2thecase, og hørselsapparater til de trengende......so mark my t-shirt...182 vil vokse seg stor og sterk og knuse selv den pinglesteklanen i verden... We want try-outs-----we want try-outs.[/url]

Lenke til kommentar
Første gang vi var i clanbase tapte vi INGEN matcher .....

(se selv på http://www.clan182.com )

Vi håper og VET at vi kommer til å nå toppen denne gangen også, men  da må vi få flere inn.

(dunk dunk bakgrunnsmusikk i forgrunnen) Og blandt alle dere aper som sitter der hjemme, vil dere være verdige folk som tør å få en try-out i vår elo-perfecto-klano?JA! arne,,, DU er verdig til å¨være med i klanen(tror du).... Det er bare det at skillz er noe man trenger for å joine en klan.

MEN! den supreklanen 182 vil kreve MER av deg.... den vil kreve love2thecase, og hørselsapparater til de trengende......so mark my t-shirt...182 vil vokse seg stor og sterk og knuse selv den pinglesteklanen i verden... We want try-outs-----we want try-outs.[/url]

Ignorer sepo, han er i litt, ehm... pussig humør i dag ;)

Lenke til kommentar

jeg er keen på å teste ut clanen deres.. jeg er en ivrig spiller og kan godt bli med å spille en del til uka.. hva er ipn til serveren deres eller finner jeg den enkelt ved å bare gå inn på infiltration på intrenet games..??

mulig noen av dere har spilt med meg før?? kaller meg |dole|

snx.. tid for litt søvn..

Lenke til kommentar
jeg er keen på å teste ut clanen deres.. jeg er en ivrig spiller og kan godt bli med å spille en del til uka.. hva er ipn til serveren deres eller finner jeg den enkelt ved å bare gå inn på infiltration på intrenet games..??

mulig noen av dere har spilt med meg før?? kaller meg |dole|

snx.. tid for litt søvn..

Servern er ikke oppe enda desverre :( Mye pga noe daarlig hardware vi kjøpte... den er sannsyneligvis oppe i løpet av neste uke... uansett er det bare å komme på IRC å avtele en tryout, eller bare å spille med oss, alltid hyggelig å spille med andre nordmenn og likesinnede :)

Lenke til kommentar

Haltan skrev

Servern er ikke oppe enda desverre :( Mye pga noe daarlig hardware vi kjøpte... den er sannsyneligvis oppe i løpet av neste uke... uansett er det bare å komme på IRC å avtele en tryout, eller bare å spille med oss, alltid hyggelig å spille med andre nordmenn og likesinnede :)

Ja det er bare og komme inn på IRC channelen vår eller add'e meg til MSN.

Hyggelig at du er interresert |dole|

Lenke til kommentar

Kult at det blir flere og flere norske klan i sof2. Har ikke fått spilt så voldsomt mye i det siste siden eg har fått meg jobb men eg prøver å spille når eg kan. Har faktisk blitt dårligere i å spille i det siste. Hmm kanskje eg skal slutte jobben? :shrug::lol:

Lenke til kommentar
Kult at det blir flere og flere norske klan i sof2. Har ikke fått spilt så voldsomt mye i det siste siden eg har fått meg jobb men eg prøver å spille når eg kan. Har faktisk blitt dårligere i å spille i det siste. Hmm kanskje eg skal slutte jobben? :shrug::lol:

Ingen dårlig ide! ;)

Vi er ikke ferske da, vi har holdt på siden mp-demoen, og etterhvert vokste klanen fram, vi hadde en pause nå før jul og fram til nå, så vi driver og bygger opp klanen igjen...

btw: Vi får opp en dedicated server på 100mbits linje i Oslo snart :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...