BoRsE Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er du keen på å bli med i en seriøs / morsom SoF2 inf. clan? Vi er for tiden 4-5 spillere, men med en gang vi har nok gode norske spillere vil vi joine www.clanbase.com for andre gang i 182's kariere. Dette kan bli veldig bra hvis folk er villige til å delta. Join: #clan182 @ quakenet or Add MSN: [email protected] eller ta en titt på www.clan-182.com for mer info om clanen. Alle som vil kan få tryout. Bare å spørre. Har vi server? Server er ferdig bygget og ventes på å bli satt opp på en meget fin linje "host'et" av www.hypnotech.no (www.domeneshop.no / www.home.no) MVH. -=[182]=-BoRsE {CL} Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Spiller selv i 182, går under navnet -=[182]=-SeeK, og kan forsikre alle om at dette er en seriøs klan med høye ambisjoner og høyt nivå Bare å prøve seg på en liten tryout. Vi er sugne på å joine ClanBase nå (for andre gang, gikk bra forrige gang men vi hadde ikke tid --> eksamen osv...) og trenger da gode spillere Lykke til!!! 8) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ohhh den avataren var PEN. hehe vet akzjon, er STOR, han er som du ser ganske nObb på forumet her, så han er underrettet, lager liten versjon NU! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Hahah!! Fixa greia nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hahah!! Fixa greia nå Halleluja! Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei ! Blir det noe spilling ikveld? I'm in Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei ! Blir det noe spilling ikveld? I'm in Bare å søke på 182 Begynner vel å spille om noen minutter... Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Første gang vi var i clanbase tapte vi INGEN matcher ..... (se selv på http://www.clan182.com ) Vi håper og VET at vi kommer til å nå toppen denne gangen også, men da må vi få flere inn. (dunk dunk bakgrunnsmusikk i forgrunnen) Og blandt alle dere aper som sitter der hjemme, vil dere være verdige folk som tør å få en try-out i vår elo-perfecto-klano?JA! arne,,, DU er verdig til å¨være med i klanen(tror du).... Det er bare det at skillz er noe man trenger for å joine en klan. MEN! den supreklanen 182 vil kreve MER av deg.... den vil kreve love2thecase, og hørselsapparater til de trengende......so mark my t-shirt...182 vil vokse seg stor og sterk og knuse selv den pinglesteklanen i verden... We want try-outs-----we want try-outs.[/url] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Første gang vi var i clanbase tapte vi INGEN matcher .....(se selv på http://www.clan182.com ) Vi håper og VET at vi kommer til å nå toppen denne gangen også, men da må vi få flere inn. (dunk dunk bakgrunnsmusikk i forgrunnen) Og blandt alle dere aper som sitter der hjemme, vil dere være verdige folk som tør å få en try-out i vår elo-perfecto-klano?JA! arne,,, DU er verdig til å¨være med i klanen(tror du).... Det er bare det at skillz er noe man trenger for å joine en klan. MEN! den supreklanen 182 vil kreve MER av deg.... den vil kreve love2thecase, og hørselsapparater til de trengende......so mark my t-shirt...182 vil vokse seg stor og sterk og knuse selv den pinglesteklanen i verden... We want try-outs-----we want try-outs.[/url] Ignorer sepo, han er i litt, ehm... pussig humør i dag Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg er keen på å teste ut clanen deres.. jeg er en ivrig spiller og kan godt bli med å spille en del til uka.. hva er ipn til serveren deres eller finner jeg den enkelt ved å bare gå inn på infiltration på intrenet games..?? mulig noen av dere har spilt med meg før?? kaller meg |dole| snx.. tid for litt søvn.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg er keen på å teste ut clanen deres.. jeg er en ivrig spiller og kan godt bli med å spille en del til uka.. hva er ipn til serveren deres eller finner jeg den enkelt ved å bare gå inn på infiltration på intrenet games..?? mulig noen av dere har spilt med meg før?? kaller meg |dole| snx.. tid for litt søvn.. Servern er ikke oppe enda desverre Mye pga noe daarlig hardware vi kjøpte... den er sannsyneligvis oppe i løpet av neste uke... uansett er det bare å komme på IRC å avtele en tryout, eller bare å spille med oss, alltid hyggelig å spille med andre nordmenn og likesinnede Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Haltan skrev Servern er ikke oppe enda desverre Mye pga noe daarlig hardware vi kjøpte... den er sannsyneligvis oppe i løpet av neste uke... uansett er det bare å komme på IRC å avtele en tryout, eller bare å spille med oss, alltid hyggelig å spille med andre nordmenn og likesinnede Ja det er bare og komme inn på IRC channelen vår eller add'e meg til MSN. Hyggelig at du er interresert |dole| Lenke til kommentar
stram Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 lykke til! pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 lykke til! pure/ram #pureplay @ quakenet Takk takk... men vi er jo ikke helt nybegynnere da Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Dette blir jo gøy. Gleder meg til jeg er ferdig med eksamen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Dette blir jo gøy. Gleder meg til jeg er ferdig med eksamen! hehe ... me too Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Kult at det blir flere og flere norske klan i sof2. Har ikke fått spilt så voldsomt mye i det siste siden eg har fått meg jobb men eg prøver å spille når eg kan. Har faktisk blitt dårligere i å spille i det siste. Hmm kanskje eg skal slutte jobben? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Kult at det blir flere og flere norske klan i sof2. Har ikke fått spilt så voldsomt mye i det siste siden eg har fått meg jobb men eg prøver å spille når eg kan. Har faktisk blitt dårligere i å spille i det siste. Hmm kanskje eg skal slutte jobben? Ingen dårlig ide! Vi er ikke ferske da, vi har holdt på siden mp-demoen, og etterhvert vokste klanen fram, vi hadde en pause nå før jul og fram til nå, så vi driver og bygger opp klanen igjen... btw: Vi får opp en dedicated server på 100mbits linje i Oslo snart Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Eg knuser dere! hehe lol Anyways dere er ltt sent ute. Joinet Vikingz så eg er nok opptatt. Dere kommer desverre ikke til å vinne noe særlig nå siden dere ikke får meg med i clanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå