Gå til innhold

Regissørvote: James Cameron

spetwols

103 stemmer

1. 1. Din favoritt.

25
    • Titanic (1997)
      8
    • True Lies (1994)
      0
    • Terminator 2: Judgment Day (1991)
      47
    • The Abyss (1989)
      3
    • Aliens (1986)
      14
    • The Terminator (1984)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol, det samme kunne jeg sagt om det inlegget, men jeg henviser deg istedet til denne fantastiske anmeldelsen av T:ROTF. Den oppsumerer så og si min oppfatning av Bay.

Den anmeldelsen der ga jo mindre mening enn surret i Transformer 2. Bay er en fattigmanns Cameron.

Jepp, den anmeldelsen var rass. Ellers ingen tvil om at Bay er Cameron's sloppy second.
Lenke til kommentar

Titanic (1997) - 4/5

True Lies (1994) - 4/5

Terminator 2: Judgment Day (1991) - 5/5

The Abyss (1989) - 4/5

Aliens (1986) - 2/5

The Terminator (1984) - 3/5

Av alle disse filmene er det kun True Lies og Terminator 2 som det frister å se på nytt. Det filmene har til felles er at de er kunne trengt en annen manusforfatter til å rydde opp mens Cameron drev med pre-production. Enten det er Aliens, T2 eller Avatar så virker dialogen i filmene hans trett og utdatert, som om de er skrevet mens Cameron hadde ståkuk. Alt i alt er dette filmer som fungerer utmerket til demo reels, men som i mindre og mindre grad fanger meg med historien. Hvorfor jeg synes Michael Bay er mye mer underholdende vet jeg rett og slett ikke, da all kritikk jeg retter mot Cameron også gjelder for ham. Kanskje det bare er stilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...