Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hev-senk kontorpult med mage-bøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hello,

For å tilstrebe god arbeidsergonomi er jeg ute etter en rimelig kontorpult (gjerne med hev/senk-funksjon, elektrisk eller ei) som har en slik bøy innover der magen er, slik at man får hele underarmen på pulten. Vet noen hvor man får tak i slikt? Bohus, jysk, ikea, skeidar osv. har ingenting.

Takk for svar

Jeg måtte få en fra hjelpemiddelsentralen. De kan kansje gi deg et tips om du ikke kvalifiserer til å låne en fra dem.

Lykke til

Lenke til kommentar

Er det til hjemmebruk eller på kontor?

Skal det heves så mye at du kan stå og jobbe, eller er det bare for å regulere i forhold til riktig sittehøyde?

Uansett, jeg vil anbefale å se på nettsidene til Witre hvor du finner relativt rimelige profesjonelle kontormøbler. Bordet i linken med elektrisk justering mellom stå- og sittehøydee koster 7490 + mva og + frakt his man bestiller under et visst beløp.

Samme bordplate med manuelt regulerbart understell (kan ikke justeres helt opp til ståhøyde) koster ca. 4000 kr mindre.

Hos Ikea kan du kan kanskje kombinere denne med denne og få en noe billigere løsning.

Om du skal ha det billig, kan du kanskje få til noe med sponplate og stikksag, og Vika Byske bein som kan justeres 70-107cm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...