Sille Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvem av de unge...det er to ulike individer... Herlig å høre seg selv omtalt som "ung"........ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mr. Olsen har vel ytret interesse for å fotografere seg igjennom forsvaret. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvem av de unge...det er to ulike individer... Herlig å høre seg selv omtalt som "ung"........ Det meste er jo relativt...og jeg kunne vel ikke si annet etter den fine kjøreturen hjem. (Synes bildet "Ned for telling" ble bra også jeg) Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mye bra bilder, Chris og Mr Olsen kommer vel etterhvert også. Mr Olsen holdt vel på med et +10 ND filter nedi fjæra, så vidt jeg fikk med meg. Jeg var en tur i Leirfossen idag igjen, og idag var det større utval i ender, bla toppender. PS like kaldt på føttene i dag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 PS like kaldt på føttene i dag. Varmeposer, arela.....har ikke fått tak i det selv enda, men det skal bli. Skal ut en liten tur nå, med tele'n. RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Litt varmare i Nedre Leirfossen i dag enn i går og så var det både toppender og ei stjertand der, ifølge ekspertane. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Her kommer noen få bilder fra meg også: Først det obligatoriske bildet av Chris: (Samyang 85mm f1.4) Are in action med sin Zeiss.. (Samyang 85mm f1.4) Her spiste vi byens beste vafler: (Samyang 85mm f1.4) Eivind in action (Samyang 85mm f1.4) Endret 11. januar 2010 av Sille Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Flere variasjoner over samme tema... Silhuetter i Ringvebukta - Adrian skriverstue Ringvebukta arela konsentrerer seg... I farta.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Are in action med sin Zeiss.. (Samyang 85mm f1.4)Zeiss? Det er ikke Makro-Planar 100mm f/2 vel? Lenke til kommentar
arela Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jo, men tatt med Samyang 85mm - den så fristende ut den. PS1! Sille sin Samyang har garantert ikke fingeravtrykk; han bruker hansker når han tar i objektiv med Nikonfatning :!: PS2! Han som har bilen "Fuglekassen" mater fugler og andre dyr i området med 4 sekker med brødmat hver dag. Endret 12. januar 2010 av arela Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Godt å høre Are. Fryktet et øyeblikk at du hadde byttet ut mæsj`n... Jeg har klart å dra fra kameraet mitt på andre sia av Norge, men mener å huske at det ikke var allverden til bilder der inne da vi dro etter kafebesøket var unnagjort.. (neste gang reiser jeg kompakt) Sitter jo bare på kafeen likavæl.. Håper uansett noen har noen varmere forslag til neste treffet så skal jeg bli flinkere til å møte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå