Ratleto Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Takk for nok et hyggelig, men kaldt treff. Ikke helt treff med sted og tid for foto denne gang, synes jeg, men det hjalp litt da vi kom oss til Nedre Leirfoss. Måke som har tatt seg vann over hodet Måkelanding Helena og jeg bytte-lånte objektiver litt. 24mm og f/1,4 var skarpt og "tynt". Skremte fugler 1 Skremte fugler 2 ok67 med sin 800mm speiltele eivind84 på jakt Edit: Regner med at det blir noen ganske orange bilder også fra noen av dere andre. Edit2: Fiksa dato i tittel Endret 9. januar 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Eit oransje bilete er det vel mogeleg å oppdriva, resten kjem etterkvart. Eit til Endret 9. januar 2010 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Eit oransje bilete er det vel mogeleg å oppdriva, resten kjem etterkvart. Ja, den var strålende god...så dere (den orange) på lang avstand da jeg kom gående til Ringvebukta..lurte på hvem Jedi'n var :!: Endret 9. januar 2010 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Takk alle for en koselig men kald treff! Jeg hade dessverre ikke med noe lengre än 50mm, men fuglene var kalde og trötte, så det gick att komma ganska nära ändå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ser ut som en fin tur. Men.. 9/2-2010? Lenke til kommentar
arela Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Takk for denne kalde og gode turen. Det ble mest close ups, og bare fra Ringvebukta Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Litt meir bilete Dei første frå Ringvebukta Og så eit par fuglar frå Leirfossen, bileta som eg tok med 800mm vart ikkje skarpe i det heile tatt så dei som er her er teke med 70-300mm. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fra Ringvebukta: Fra Nedre Leirfossen: eivind84 på jakt "Fangst": Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Takk for denne kalde og gode turen.Det ble mest close ups, og bare fra Ringvebukta Lekre bilder, arela... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Og dere andre også...ser ut som fimbulvinteren dette ja, og det føltes det som også. Men morsom opplevelse. Og fin, varm kaffestund i Sponhuset. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Her er noen av mine...minimalt redigert: Hvem er nede for telling-1? - og - Godt kledd Deilige vafler i Sponhuset - og - Hva gjør de i fjæra? Hvem er nede for telling-2? - og - To blide tross kulde. Fugleflukt - og - Hvor er bikini-damen? Hvit idyll. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 "Fangst": Den fangsten der ble flott, Eivind Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er ut som om dere hadde en fin tur selv om temperaturen ikke var helt på bølgelengde. Lenke til kommentar
arela Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var en fugleflukt etter at dere dro også, og da var det en ørn som var på besøk litt lengre ned i elva. Jeg så den ikke, men har tenkt meg tilbake med litt grovere skyts. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var en fugleflukt etter at dere dro også, og da var det en ørn som var på besøk litt lengre ned i elva. Jeg så den ikke, men har tenkt meg tilbake med litt grovere skyts. Ja, de sa det var en ørn som fartet der, og det var flere skarver på den andre siden..verdt å ta en tur til dit ja. Mange ornitologer som regelmessig fotograferer der. (Det var visst en ørn i Ringvebukta også.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var en fugleflukt etter at dere dro også, og da var det en ørn som var på besøk litt lengre ned i elva. Jeg så den ikke, men har tenkt meg tilbake med litt grovere skyts. Hagle, bazooka eller 1000mm? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Ser ut som en fin tur. Men.. 9/2-2010? Oooops. Fiksa. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Just for the curiosity.... "Caught you" -og - Er det Polarizing filter Mr. Olsen har? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Just for the curiosity.... "Caught you" -og - Er det Polarizing filter Mr. Olsen har? Jeg tor den unge mannen ser for seg en karriere i forsvaret som snikskytter Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvem av de unge...det er to ulike individer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå