Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør du når dama har sex med annen jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette er en reel hendelse Ethernet så burde egentlig spørsmålet bli snudd slik at du stiller det til deg selv. "Hvordan vil JEG reagere om jeg fant ut at dama mi hadde sex med ei annen jente, eller hadde crush på ei annen jente?"

Fordi uansett hvordan vi reagerer, så spiller det ingen rolle i forhold til hvordan du skal reagere.

Som du kan lese gjennom denne tråden varierer svarene til alt fra "jente sex er ikke sex" til "bare hun kysser en jente er det utroskap". Det er på bakgrunn av at alle her er forskjellige individer med forskjellige følelser og forskjellige grenser. Derfor må du stille spørsmålet til deg selv og finne ut av hva du mener om saken. Selv om mange ville ha blitt tent på situasjonen, så har du helt rett i å selv føle deg bedratt og visa versa.

Hvis det kun er et hypotetisk spørsmål så ville jeg antatt at jeg ikke hadde likt det på bakgrunn av at hun gikk bak ryggen min. Hvorvidt jeg ville gjort noen stor situasjon ut av det hadde blitt basert på forskjellige faktorerer. Hvem jenta var, hvordan jeg fant ut av det, om det var følelser vs eksperimentering osv.

EDIT: @Step-Up. Man trenger ikke å ha mistet jomfruhinnen for å ikke lenger gå under betegnelsen "jomfru". Samtidig kan man også miste jomfruhinnen men samtidig være "jomfru".

Du kan heller ikke konkludere med at sexen ikke bettyr noe selv om det kun er oralsex for eksperimenteringens skyld. Selv om penetreringen ikke er der, så oppstår den seksuelle atmosfæren. Intimiteten de deler. Den kan være like ekkel for den utenforstående som den fysiske akten.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...