Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør du når dama har sex med annen jente?

Anbefalte innlegg

Så ein person som er homoseksuell og aldri hatt sex med jenter er jomfru for livet?

Klart at det faller på sin egen urimelighet. Jeg må si jeg synes det er helt utrolig at noen virkelig ikke ser på en seksuell handling med en annen jente som utroskap hvis jenta gjør dette uten partners viten. Det var jo det opprinnelige spørsmålet som dannet grunnlaget for denne tråden, at trådstarter spør hva man gjør hvis man finner ut at dama har sex med en annen jente. Da kan man gå ut i fra at dama i så fall har gjort dette bak typen sin rygg.

seksuell handling/crush blir da såklart noe helt annet. Men fra mitt ståsted, så går det ikke an å blande disse temaene sammen ved svar :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så ein person som er homoseksuell og aldri hatt sex med jenter er jomfru for livet?
har da aldri snakket om når det ikke er jenter innblandet. det er vel diskusjonen 2 jenter og hvordan de kan bli kvitt jomfrudommen sammen som er problemstillingen her. om jeg bommer på definisjonen lar jeg bli opp til noen andre å svare, men håper da at de kan komme opp med noe som bekrefter/avkrefter det jeg skriver.
Funfact: Jenter kan være homoseksuelle de også.

:tease: . Jepp det kan de...men det står ganske klart for meg at når han skrev en person så mente han gutt, pga benevnelsen jenter...

Lenke til kommentar
har da aldri snakket om når det ikke er jenter innblandet. det er vel diskusjonen 2 jenter og hvordan de kan bli kvitt jomfrudommen sammen som er problemstillingen her.

Sånn da:

Så ein person som er homoseksuell og aldri hatt sex med gutter er jomfru for livet?

:dremel:

Begrepet sex er heldigvis bredere enn at det bare omfatter vaginalt/analt samleie.

Lenke til kommentar
har da aldri snakket om når det ikke er jenter innblandet. det er vel diskusjonen 2 jenter og hvordan de kan bli kvitt jomfrudommen sammen som er problemstillingen her.

Sånn da:

Så ein person som er homoseksuell og aldri hatt sex med gutter er jomfru for livet?

:dremel:

Begrepet sex er heldigvis bredere enn at det bare omfatter vaginalt/analt samleie.

det er det...Men steget hvor man går fra å være jomfru til å ikke være jomfru, det omfatter i min bok ikke mer.

Lenke til kommentar
Hvordan ville dere reagert om dere fant ut at dama di hadde sex med ei annen jente...

Ser at mange her tror at dette er veldig kult.

I praksis er det dog ikke så stas (selv om man kanskje får lurt seg med på noen trekanter en gang i blant) når dama stadig oftere overnatter hos denne venninna når hun har vært ute på by'n istedet for å komme hjem til deg...

...eller 'bare skal en tur bort til Kirsti jeg'... for så å komme hjem mange timer senere, gå rett i dusjen og så legge seg uten antydning til å være klar for noe som helst kos med *deg*.

Been there; done that. Håper jeg aldri opplever det igjen.

Jente eller gutt? Spiller ingen rolle; utroskap er det uansett.

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er uansett et uhorvelig flisespikkeri på g, så noen må svelge stoltheten sin og sette en stopper for den diskuteringer, for trådens opprinnelse falt av lasset for lenge sidne.

Lenke til kommentar
Jeg hadde kicka mer på den delen om at hu hadde crush på en annen jente. Følelser for andre er verre enn fysisk handling. Ikke at jeg synes utroskapen hadde vært noe pluss i margen heller da.

Helt enig. Dersom de ser de begynner få følelser for en annen og ikke gjør det de kan for å kvitte seg med dette er det mye større tillitsbrudd. (Selv om begge i de fleste tilfeller er vanskelige å bygge forhold videre på synes jeg)

Lenke til kommentar

Hadde sagt at for at det skulle fungere, måtte vi ha laget faste dager hvor jeg også fikk være med.

Om det derimot hadde virket som at hun tente mer på dette kvinnemennesket enn meg, hadde jeg glatt tatt de begge til dovren faller (som vi sier her i Bergen) for så å slå opp. Du vil jo ikke være sammen med en jente som ikke blir betatt av deg i sengen i forhold til jentevennen sin?

Lenke til kommentar
Er man i et forhold og har sex med noen andre bak partnerens rygg (som denne tråden jo handler om), uansett kjønn, har man trått over en grense. Og det spiller ingen rolle om man får følelser ovenfor 3. part eller ikke.

Det er ikke nødvendigvis det denne tråden hndler om. Utroskap er det man i forholdet har definert som utroskap. Et par kan for eksempel se på kyssing som utroskap (eller som enbruker her på forumet, at man bare ER med det andre kjønn), mens andre kan ha avalt at man kan kysse eller kjærtegne andre, samme eller motsatte kjønn.

Så hva man gjør/bør gjøre om "dama har sex med en annen jente" avhenger av hva man i forholdet definerer som utroskap. Men selv uten partners samtykke er jeg såpass liberal at man ikke bør avslutte forholdet tvert, slik enkelte mener. Heller å få avklart hva som lå bak, og begrunnelsen. Om hun foretrekker jenter og er mer interessert i dem en partneren vil jeg si saken er grei, og forholdet bør avsluttes. Men om det bare var et eksperiment fra damens side, et ønske om å uforske eller et tilskudd til sexlivet så vil jeg anse det som greit. Men det er min mening.

Så har man jo og en annen mulighet, som alltid foreslås på forumet i slike saker, og det er å prøve trekant. Om man er i et forhold er dette risikosport, hvor gevinsten sikkert kan være fristende, men risikoen for at forholdet ryker også er stor. Dette er i hvert fall min mening.

Lenke til kommentar
Ei anna vinkling: Kva synes de om at dama kliner med andre jenter på fest? Kvar går grensa?

Grensa går hvor du setter den. Hvis du selv mener at kyssing er ikke noe særlig og dama gjør det allikevel, så er dette et tillitsbrudd. Jeg mener også grensa bør gå begge veier. Hvis dama mener at hun bør få kline med andre jenter, så må hun tillate at du selv kliner med andre jenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...