Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør du når dama har sex med annen jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey folks!

 

Enkelt spørsmål;

Hvordan ville dere reagert om dere fant ut at dama di hadde sex med ei annen jente, eller hadde crush på ei annen jente?

Noe som har skjedd deg i det siste?

 

Uansett, det er som et utroskap å regne, og grunn nok til å slå opp. Spiller ingen rolle om det er med en jente eller gutt, utroskap er det i alle fall hvis dama har sex med en annen.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Det er vel helt og ene avhengig av om du godtar det eller ei.

Om det er greit for deg bør hun også synnes at det er greit at du har sex med en annen person , eventuelt om det passer så kan jo en trekant være spennende.

 

Men du bør også finne ut hvorfor hun hadde sex med en annen jente, det kan trolig være en impulsting som hun personlig ikke så på som utroskap i og med at hun elsker deg men var veldig spent på hvordan sexen med en annen jente kom til å være.

Lenke til kommentar
Men du bør også finne ut hvorfor hun hadde sex med en annen jente, det kan trolig være en impulsting som hun personlig ikke så på som utroskap i og med at hun elsker deg men var veldig spent på hvordan sexen med en annen jente kom til å være.

Uansett er det utroskap, uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg ville aldri godtatt noe sånt. Man kan gjøre hva man vil, men når man er i et forhold innebærer det visse forpliktelser.

Lenke til kommentar
Uansett er det utroskap, uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg ville aldri godtatt noe sånt. Man kan gjøre hva man vil, men når man er i et forhold innebærer det visse forpliktelser.

 

Det er først når man er oppe i en slik situasjon at man finner ut om man godtar eller ikke det som har skjedd. Er nok noen som angrer kraftig på at man tok forhastede besluttninger mens andre angrer kraftig på at man ga for mange sjangser.

 

Noen ganger så kan det være at ting ikke helt er sånn du tror, for eksempel kan det være at du selv har ytret ønsker om en trekant , noe dama di senere har tenkt litt på og har fått lyst til, sånn sett så kan sexen med den andre jenta ha vært nettop litt av planen for å få til trekanten i senere tid.

 

Er enig med deg faktisk at utroskap er en enorm uting, men man må også se på situasjonen for å ta den riktige avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Hey folks!

 

Enkelt spørsmål;

Hvordan ville dere reagert om dere fant ut at dama di hadde sex med ei annen jente, eller hadde crush på ei annen jente?

 

Takk.

 

 

en jente kan ikke ha sex med en annen jente(nei, oralsex er ikke sex :roll: ). Det er egentlig ingen grunn til å ta seg nær av det, det har svært lite å si for hun. Om hun identifiserer seg som lesbisk, litt synd kanskje. For meg virker ikke det så ille som det ville vært med menn, men vet ikke om det er noen her inne som har blitt forlatt for en jente...De kan kanskje svare deg bedre :hmm: .

Lenke til kommentar

Det kan jo virke heit, og det er det jo på en måte også. Men det veier overhodet ikke opp for at det er utroskap. I min bok er det uakseptabelt uansett, og jeg ville slått opp på flekken, men liksom.. Det er jo uansett du selv som har svaret på hva du bør gjøre. Ønsker du å tilgi hun å spørre om trekant? Ja, da gjør du det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...