Gå til innhold

Youtube, lovlig full film?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Først vil jeg bare si at hvis jeg legger ut denne i strid mot forumreglene skal jeg fjerne den med en gang:

XXXXX[/url]

Ser den har blitt lagt ut for 6 mnd siden. Har det begynt å komme inn fult lovlige versjoner av komplette filmer på youtube? Jeg har også sett lignende til underworld.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først vil jeg bare si at hvis jeg legger ut denne i strid mot forumreglene skal jeg fjerne den med en gang:

http://www.youtube.com/watch?v=6cKqboUlOOI

Ser den har blitt lagt ut for 6 mnd siden. Har det begynt å komme inn fult lovlige versjoner av komplette filmer på youtube? Jeg har også sett lignende til underworld.

Ville jo vært VELDIG RART i mine øyne om det faktisk skulle vært lovelig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

http://www.youtube.com/watch?v=6cKqboUlOOI

Ville jo vært VELDIG RART i mine øyne om det faktisk skulle vært lovelig...

Jeg også, men jeg stusset over at den ble lagt ut for 6 mnd siden. Det var en del andre klipp av samme film som hadde blitt slettet, som var mye nyere.

Lenke til kommentar

Er jo helt vanlig at det ligger hele filmer på youtube i flere deler. Men mange blir fjernet. Tror ikke youtube gidder å fjerne dem hvis dem ikke får beskjed fra filmselskapet.

Youtube har jo snakt om å legge ut filmer, men aldri i verden om de hadde klippet den i flere deler og gitt den et merkelig navn når dem har muligheten til å legge ut lange filmer.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det at de disabler lyden er så tullete som det kan få blitt.

Det går jo ikke an å lage gode spill og fanvideoer lenger, lyden blir jo bare fjerna :(

Copyright er så teit, ihvertfall på YouTube. Det er jo INGEN privatpersoner som bryr seg om copyright i det hele tatt, kun de tullete plateselskapene og filmstudioene.

Lenke til kommentar

Jeg la ut en selvmekket film hvor jeg bare skulle prøve å legge til musikk, la til noe musikk fra Band of brothers til filmen. Et en halvtime etter jeg lastet opp filmen fikk jeg denne mailen fra Youtube:

Dear r0t0rhead,

Your video, OBA - Alternative ending, may have content that is owned or licensed by Sony Music Entertainment.

No action is required on your part; however, if you are interested in learning how this affects your video, please visit the Content ID Matches section of your account for more information.

Sincerely,

- The YouTube Team

Dette hendte med to andre filmer også med annen musikk, så er tydelig at filmene gjennomgår en form for automatisk sjekk av lydspor/musikk.

Det som skjedde var at filmen fikk en stoooor stygg reklamebanner på høyresiden. Og jeg har fått en kommentar som sier

Video blocked in some countries.

Your video, OBA - Alternative ending , may include content that is owned or licensed by these content owners:

Content owner: Sony Music Entertainment Type: Audio content

As a result, your video is blocked in these locations:

Germany

Endret av Macromatix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...