Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United


Latias

Birmingham - Man Utd  

58 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      15
    • Rafael
      4
    • Brown
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      10
    • Scholes
      2
    • Carrick
      3
    • Fletcher
      3
    • Valencia
      6
    • Rooney
      2
    • Park
      3
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Diouf (innbytter)
      3
    • Ingen
      7
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja.
      3
    • Nei.
      39
    • Passe.
      5
    • Er ikke United supporter, så jeg er ganske fornøyd
      9
    • Vet ikke.
      2
  3. 3. Riktig å vise ut Fletcher?

    • Ja
      15
    • Nei
      40
    • Vet ikke.
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi spelar igjen veldig lite oppfinsomt. Det er lite bevegelse framover, mykje feilpasningar og vi blir sjelden spesielt farlege, men vi er likevel milevis bedre enn Brum, som er heldige som scorar etter å ha skusla vekk sin einaste målsjanse. Litt dårleg forsvarsspel på corneren og vips så har vi problemer. Det blir absolutt ikkje lett å score to mål mot eit birmingham-lag som mest truleg vil prøve å ri på leiinga si, og muligens få inn ei kontring eller to mot oss.

 

Vi må ha endringar etterkvart, og innsatsen må opp eit lite hakk

Lenke til kommentar
KLAR hands på Jerome i forkant av corneren. Såpass burde en i dommertrioen få med seg.

Når det er sagt, så må vi skape flere sjanser om vi skal klare å vinne denne kampen. Men Birmingham kjemper med never og klør i forsvar.

 

Seriøst? Jeg så ikke reprisen en gang, hadde ikke lyst.

 

Men hvis DET er sant så gir jeg opp altså. Chelsea klarer 0-0 når Bham putter et perfekt mål og vi slipper inn 1-0 hvor det skulle ha blitt blåst for hands? :( Seriøst..?

Lenke til kommentar
Fletch ble ikke byttet ut, jaja. HÅper Park og Scholes blir byttes ut, inn med Anderson og Owen/Diouf. Dette holder i hvertfall ikke.

 

Hvorfor Scholes når det er Fletch som ikke greier noe i dag? Scholes har ihvertfall vært pasningssikker.

 

Jeg vil ikke se Diouf for tidlig heller. Det kan ødelegge.

 

Vi lar Fergie gjøre det han vil, vi.

Lenke til kommentar

Synd og se at Park ikke har stor formen så vi har sett tidligere. Synst Scohles har vært lite beveglig, synst han har bommet like mye han har truffet med passnigene. Men, det er kun Valencia har vært united's beste så lang. Men, Rafael skal ha skryt, for en ung gutt. Han har jeg god tro på. Ser Anderson i oppvarmingen på sia nå, ser nok ut så han kommer inn i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...