Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United

Latias

Birmingham - Man Utd  

58 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      15
    • Rafael
      4
    • Brown
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      10
    • Scholes
      2
    • Carrick
      3
    • Fletcher
      3
    • Valencia
      6
    • Rooney
      2
    • Park
      3
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Diouf (innbytter)
      3
    • Ingen
      7
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      3
    • Nei.
      39
    • Passe.
      5
    • Er ikke United supporter, så jeg er ganske fornøyd
      9
    • Vet ikke.
      2
  3. 3. Riktig å vise ut Fletcher?

• Ja
      15
    • Nei
      40
    • Vet ikke.
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Limbeck: Ja, det er lov å være uenig med meg, for all del. Men nå er vel du stort sett uenig med alle her inne? Jeg fatter ikke at det mulig å mene at kampen i går var god, men jeg respekterer meningene din og skal bli flinkere til vise det heretter. Jeg blir små-provosert over dine innspill (sikkert omvendt også) og klarer ikke alltid å la være å svare. Det virker som du er fornøyd på trass for bevise at du takler "motgang" bedre enn oss andre. Er jeg ute å sykle nå? Jeg vet flere tenker det samme.

Du tror jeg lyver altså. Javel, men jeg vil si at det er over 20 år siden vi opplevde motgang

Lenke til kommentar
Limbeck: Ja, det er lov å være uenig med meg, for all del. Men nå er vel du stort sett uenig med alle her inne? Jeg fatter ikke at det mulig å mene at kampen i går var god, men jeg respekterer meningene din og skal bli flinkere til vise det heretter. Jeg blir små-provosert over dine innspill (sikkert omvendt også) og klarer ikke alltid å la være å svare. Det virker som du er fornøyd på trass for bevise at du takler "motgang" bedre enn oss andre. Er jeg ute å sykle nå? Jeg vet flere tenker det samme.

Du tror jeg lyver altså. Javel, men jeg vil si at det er over 20 år siden vi opplevde motgang

Hva er det du egentlig beskriver som motgang? Minus er ikke pluss bare fordi minuset har vært større før.

Om vi ikke vinner noe i år definerer jeg det som motgang, særlig når den sportslige prestasjonen også er synkende.

Lenke til kommentar

Er drøyt å kalle det motgang da Hyrlen. Mindre medvind er vel nesten like godt beskrivende.

For til tross for dårlig spill så går det bra i PL, videre i CL og LC. FA cupen var en klassisk United. United har for vane å gjør det ingen tror er mulig.

Lenke til kommentar

Ta deg en ny lykkepille tc. Herrefred.

Det finnes motgang i ulike skalaer og hvordan man tolker stringens og ordbruk er essensielt her. Skriver Hyrlen at dette er tidenes skandale og den verste motgangen han har opplevd som supporter? Nei. Å rykke ned for å spille ti år i lavere divisjoner er motgang. Å gå fra å vinne til og ikke vinne er også motgang, bare i en mye mindre skala. Get it?

Det er ingen her som forventer at vi skal vinne ligaen hvert år. Herregud.

Er drøyt å kalle det motgang da Hyrlen. Mindre medvind er vel nesten like godt beskrivende.

Må man formulere sine utspill til største teskje format? Men ja, det er det han mener. I mine øyne var det så innlysende at jeg blir satt ut når det blir en sak av det også.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Ok, jeg tolket det kanskje på feil måte. Må innrømme at jeg ikke leste alle innleggene i denne diskusjonen, kom akkurat hjem og bare leste det som var på denne her nyeste siden. Men ja, per definisjon er det vel bare å gå fra å vinne til å ikke vinne. Beklager, men det var ikke direkte til noen her heller. Er så lei av noen Chelsea supportere jeg kjenner som sier at Utd er på vei ned nå og er ferdige for nå uten Ronaldo osv. Og at Fergie er for gammel. Og noen Utd supportere som sier Utd suger nå osv. Greit nok under kamp å si jævla mye dritt, men det er ekkelt ellers. Forskjell på å være pessimistisk og drama queen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hva er det du egentlig beskriver som motgang? Minus er ikke pluss bare fordi minuset har vært større før.

Om vi ikke vinner noe i år definerer jeg det som motgang, særlig når den sportslige prestasjonen også er synkende.

Jeg er enig i at vi ikke trenger å være i midt på tabellen før vi kan kalle det motgang, men 2 plass i ligaen uten skremmende poengdiferanse opp, etter seriegull i tre sesonger på rad er ikke motgang i mine øyne. Hadde vi vert ute av tittelkampen og kjempet om CL plass så nærmer det seg

Vi fikk en i trynet i FA cupen og det er jævla synd, ellers er vi med.

Lenke til kommentar
Må man formulere sine utspill til største teskje format? Men ja, det er det han mener. I mine øyne var det så innlysende at jeg blir satt ut når det blir en sak av det også.

Er ikke verre enn å gå tilbake noen sider for å se at du trengte det i te-skje format og.

Men uansett. La oss si det vi opplever om dagen er "motgang". Hva er det dere egentlig ønsker skal skje fremover?

Lenke til kommentar
Er så lei av noen Chelsea supportere jeg kjenner som sier at Utd er på vei ned nå og er ferdige for nå uten Ronaldo osv. Og at Fergie er for gammel.

Dette har vel blitt sagt med jevne mellomrom siden 90-tallet. Spesielt de siste sesongene vi ikke vant noe av betydning. Til slutt vil de jo få rett selvfølgelig (med tanke på Fergie sin alder), og si "hva var det vi sa?".

Lenke til kommentar
Er ikke verre enn å gå tilbake noen sider for å se at du trengte det i te-skje format og.

Det du skrev var difust og jeg rettet på deg. Jeg skjønte utmerket godt hva du mente og tok poenget ditt, men ettersom du stemplet et av mine tidligere innlegg som historieløst, benyttet jeg anledningen til å kverulere og kalle ditt utspill det samme - historieløst. Vri og vend på det, Roy Keane forsvant i november 2005 og det er ikke før 06/07 sesongen. i "overgangvindu-tidsperspektiv".

Lenke til kommentar
Ok, jeg tolket det kanskje på feil måte. Må innrømme at jeg ikke leste alle innleggene i denne diskusjonen, kom akkurat hjem og bare leste det som var på denne her nyeste siden. Men ja, per definisjon er det vel bare å gå fra å vinne til å ikke vinne. Beklager, men det var ikke direkte til noen her heller. Er så lei av noen Chelsea supportere jeg kjenner som sier at Utd er på vei ned nå og er ferdige for nå uten Ronaldo osv. Og at Fergie er for gammel. Og noen Utd supportere som sier Utd suger nå osv. Greit nok under kamp å si jævla mye dritt, men det er ekkelt ellers. Forskjell på å være pessimistisk og drama queen.

At Manchester United er på vei ned har blitt sagt hele tiden. Cantona la opp og vi ble uten titler i 98. Ååå som de fryda seg. Jeg husker når Harry Kewell valgte å gå til Liverpool i stedet for Manchester United etter at Leeds knakk. Han sa at han gikk til Liverpool fordi de var på vei opp og Manchester United var på vei ned. Åååå så scouserene kosa seg. Vi ble seriemestere. Så kom pengedopinga til Chelsea og de slo oss i to sesonger og nå var det ihvertfall over og ut for oss. Men neida.

Visse fans vil si sånne ting hele tiden og til slutt får de sikkert rett, men de har tatt feil veldig mange ganger. Vi mistet Ronaldo og har hatt latterlige skadeproblemer i forsvaret, men vi er fremdeles med.

Skal jeg være dommedagsprofet så vil jeg tippe at vi får vår første nedtur på lenge etter at Fergie gir seg. Vi kommer til å prøve noen managere på kort tid (la oss si 3 stykker på 5 år) uten suksess, til vi forhåpentligvis finner rett mann.

Lenke til kommentar

The Game svarte egentlig veldig bra et par brukere som kanskje burde lese litt mer mellom linjene før de poster syrlige innlegg, så da slapp jeg gjøre den jobben. Jeg lurer egentlig på hvilket ord man skal bruke om dagen da om ikke motgang kan brukes. Tc slenger plutselig ordet "krise" i tillegg, det er hvertfall ingen som har sagt det her inne til nå. Så hvordan han plutselig fikk det ut av alt vet jeg ikke. Hele poenget med min første post var at vi trenger ikke rykke ned for at det skal kunne defineres som motgang, at Chelsea tok ligaen fra oss med Josè bak roret var, uansett hvordan enkelte hippier ser på det, forpult motgang.

Skal jeg bruke ordene nedgang? tilbakegang? tilbakeslag? eller kanskje stabiliserende? Om en kurve peker nedover så peker den nedover. Kall en spade for en spade. Vi vinner ikke åpenbare kamper, vi spiller ikke glimrende, våre største stjernespillere er aldrende, det vi presterer er rett og slett ræv sammenlignet med de foregående sesongene. Det er faktisk ræv offensivt iforhold til mange mange sesonger tilbake med unntak av i CL. Rent offensivt syns jeg det seriøst er noe av det mest triste jeg har sett på hvertfall 5år. Alt dette kan snu iløpet av noen få kamper, men det er fortsatt forbanna motgang. At folk henger seg opp i ordbruk isteden for å diskutere sakens kjerne er jo faen helt latterlig.

Lenke til kommentar
Dersom du ikke klarer å lese ordentlig eller oppfatte de enkleste av signaler, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Høymål

Du skriver et innlegg om at du ønsker en manager som handler, altså insinuerer du at SAF ikke handler nok. Jeg ramser opp en haug av spillere han har kjøpt siden 2006, samt at han kjøpte tre svært dyre spillere sommeren 2007 og kommer med utspillet om at innlegget ditt er historieløst, noe det også er. Jeg har ikke sagt at du er historieløs, for det er du ikke.

Så velger du av en idiotisk grunn å påstå at innlegget mitt med denne setningen "I forkant av 06/07 sesongen solgte vi Nistelrooy og Keane hadde gitt seg i klubben." er historieløst fordi Keane ga seg vinteren 2005. På dette tidspunktet måtte jeg lese innlegget ditt flere ganger for jeg kunne ærlig talt ikke skjønne hva du mente jeg hadde skrevet feil. Jeg hadde to antagelser, enten at du skrev det kun for å provosere, eller fordi du rett og slett ikke skjønte det jeg skrev.

Skjønner jo nå at det kun var for å lage faen og prøve å drite meg ut med et poeng du selv hadde konstruert, et poeng som ikke finnes!

Et nivå jeg ikke hadde trodd du skulle legge deg på. Trist! Nå lar jeg denne saken ligge og håper vi slipper å se deg komme med slike feige kommentarer igjen.

Hyrlen: Hvilke forandringer er det du ønsker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...