Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United


Latias

Birmingham - Man Utd  

58 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      15
    • Rafael
      4
    • Brown
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      10
    • Scholes
      2
    • Carrick
      3
    • Fletcher
      3
    • Valencia
      6
    • Rooney
      2
    • Park
      3
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Diouf (innbytter)
      3
    • Ingen
      7
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja.
      3
    • Nei.
      39
    • Passe.
      5
    • Er ikke United supporter, så jeg er ganske fornøyd
      9
    • Vet ikke.
      2
  3. 3. Riktig å vise ut Fletcher?

    • Ja
      15
    • Nei
      40
    • Vet ikke.
      3


Anbefalte innlegg

Men man blir ikke kvitt av Tevez og erstatter han med en spiller som er basically ferdig på toppnivå. I tillegg til at Ronaldo ble solgt også. Valencia kjøp støtter jeg helt, frisk og relativt ung og spilte bra for Wigan hver uke i PL. Men Owen spilte jo en del kamper for en klubb som til slutt rykket ned. Og han bommet på store sjanser for Castle i den siste kampen mot Villa også faktisk, og de hadde kanskje fortsatt vært i PL om han var dyktig. Det hjelper ikke å score ett mål i 95. minutt mot rivals hvis du ikke klarer å spille fotball i de neste 5 kampene. Han er rett og slett ikke god nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TEVEZ 07/08

14 goals

7 assists

34 appearances

 

Og det har ingenting å si at Berba ikke hadde kommet enda. Jeg sier bare at Tevez IKKE var backup, startet jo sammen med Rooney MANGE ganger. Og spilte mye, og var rett og slett mye bedre enn Owen. Hadde mye heller ALDRI kjøprt Berba eller Owen, og beholdt Tevez. Samme gjelder for 08/09, kanskje burde latt være å kjøpe Berba etter 07/08 sesongen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
TEVEZ 07/08

14 goals

7 assists

34 appearances

 

Og det har ingenting å si at Berba ikke hadde kommet enda. Jeg sier bare at Tevez IKKE var backup, startet jo sammen med Rooney MANGE ganger. Og spilte mye, og var rett og slett mye bedre enn Owen. Hadde mye heller ALDRI kjøprt Berba eller Owen, og beholdt Tevez. Samme gjelder for 08/09, kanskje burde latt være å kjøpe Berba etter 07/08 sesongen.

 

Hmmm. hvilken målrate har Owen?

 

Og dette er ikke noe du sier nå som Tevez har begynt å spille bra for City? Det var ihvertfall ikke mange som klaget over at vi hentet Berbatov

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Tror alle på dette forumet kunne backet up at jeg har snakket slik om Tevez siden dag en. Så nei, det har ingenting å gjør med den gode formen Tevez viser nå for City.

 

Det var ihvertfall ingen grunn for å "erstatte" Tevez med en gang i 08/09 etter 07/08 sesongen. Han startet (og spilte 120 min og scorte straffen) til og med CL finalen, noe Berba ikke fikk gjøre en gang i fjor.

 

Men da har jeg sagt alt jeg har å si. Og tror ikke det var så mye du sa som forandrer noe. Stikker. God kveld.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Selvfølgelig betyr de lite, var bare noe jeg følte for å nevne. Ellers kan vi godt drite i den diskusjonen ja, den har blitt tatt. Eneste jeg ville gjøre var å fikse på det du sa om at Tevez var backup når han ble kjøpt, og at han har samme rolle som Owen i laget osv sånn at Owen-kjøpet var greit. Det stemmer ikke i det hele tatt.

 

Anyway:

 

"Darren's not that type of player," Ferguson said.

 

"I thought it was a terribly soft sending-off, he's barely clipped him.

 

"The boy was already falling. I don't think you'll see a softer sending off than that."

 

Ferguson revealed an injury had stopped the Bulgarian from featuring.

 

He added: "Berbatov's been carrying an injury. He's wanted to play with it but we felt just that we should try and get it sorted and get him fit again.

 

"He may have to have an exploratory operation."

 

Nice!

Lenke til kommentar

SAF er ute å kritiserer dommerene igjen. Blir jo litt tåpelig siden man vet at det ikke vil skje så mye. Kunne heller spart seg med å si at dommeren var ikke god idag.

 

Men på en annen side så har han jo rett, han bare formulerer seg på en annen måte, og media får det på den negative siden. Hva mener dere med kommentarene og holdningen til SAF denne sesongen? Er det greit siden dommerstanden er ræva, eller begynner det å bli for dumt?

Lenke til kommentar

Helvetes skader.

 

Jeg sa ikke at Tevez var backup når han ble kjøpt inn, jeg sa at han var det i den siste sesongen

 

SAF er ute å kritiserer dommerene igjen. Blir jo litt tåpelig siden man vet at det ikke vil skje så mye. Kunne heller spart seg med å si at dommeren var ikke god idag.

 

Men på en annen side så har han jo rett, han bare formulerer seg på en annen måte, og media får det på den negative siden. Hva mener dere med kommentarene og holdningen til SAF denne sesongen? Er det greit siden dommerstanden er ræva, eller begynner det å bli for dumt?

 

Dommerene kan tåle å få høre det som alle andre.

Lenke til kommentar
SAF er ute å kritiserer dommerene igjen. Blir jo litt tåpelig siden man vet at det ikke vil skje så mye. Kunne heller spart seg med å si at dommeren var ikke god idag.

 

Men på en annen side så har han jo rett, han bare formulerer seg på en annen måte, og media får det på den negative siden. Hva mener dere med kommentarene og holdningen til SAF denne sesongen? Er det greit siden dommerstanden er ræva, eller begynner det å bli for dumt?

 

Det begynner dessverre å bli for dumt, nesten flaut for oss United-fans, når manageren går ut og stiller spørsmålstegn ved dommerens vekt, så er det bare patetisk. Han burde holde kjeft, rett og slett.

Lenke til kommentar

Ah, alltid like optimistiske NightKeeper. Din pessimistiske holdning, nei, ikke realistiske, men pessimistiske holdning er noe man ikke trenger å bry seg om uansett. Jeg er glad spillerene ikke har samme holdning som deg, supporterene også, da hadde vi mildt sagt hatt ræva stemning på tribunen og banen. Hvorfor drar du frem at du ikke tror vi vinner noe denne sesongen hver eneste gang vi taper? Det er nesten som om du fryder deg hvis du får rett. Det er nesten flaut å kalle seg supporter hvis man aldri støtter laget sitt. Kjenner du deg virkelig igjen i dette?

 

sup⋅port⋅er  /səˈpɔrtər, -ˈpoʊr-/ [suh-pawr-ter, -pohr-] –noun

1. a person or thing that supports.

 

Limbeck. Når skal du forstå at ingen snakker om å erstatte Ronaldo som spiller? Nå er ikke jeg den som roper høyest for et stjernekjøp, men vær så snill få hodet ut av ræva. Ribèry, Zlatan og slike spillere er ikke så mye dårligere enn Ronaldo som i dine øyne antageligvis er tidenes spiller allerede. Du får det iallefall til å høres slik ut. De hadde styrket stallen, ikke erstattet Ronaldo. Personlig mener jeg at vi bør handle i januar, hvis Nani ikke får tillit og forsvarspillerene ikke ser ut til å komme tilbake fort nok. Et realistisk scenario kunne vært Di Maria/Ben Arfa og Simon Kjær inn, mens Nani forsvant ut.

 

LuckyNr7: Hvordan er spriten en unnskyldning for noe? Du snakker det pisset daglig, tilbake til FIFA, skammelig å ønske at SAF skulle fått sparken, historieløst og kvalmende.

 

Vi er i en dårlig periode, men Chelsea har vist at de ikke har et så fantastisk lag som det snakkes om. Flere av spillerene deres mangler helt kreativitet, det er liten bredde i spillet deres og flere lag har knekt koden i diamanten. Det er fortsatt håp for oss. Hvem hadde trodd at vi skulle vinne ligaen etter at Chelsea hadde vunnet den to år på rad? SAF overrasket oss alle. Premier League er jevnere i år og alle kan i realiteten slå alle. Det øker spenningsmomentet, men vi har tradisjonelt sett verdt best i denne halvdelen av sesongen og vi kan fortsatt plukke poeng. Hvorfor skal vi ta det så fryktelig tungt at vi ikke klarte tre poeng på bortebane mot et Birmingham som er i storform og skulle ha vunnet mot Chelsea? Jeg ser iallefall fremover og ser at vi kan gjøre det bra og hvis ikke, hva så? Kanskje trenger vi en sesong for å tilpasse oss tapet av en helt fantastisk spiller.

Lenke til kommentar
Vi er i en dårlig periode, men Chelsea har vist at de ikke har et så fantastisk lag som det snakkes om. Flere av spillerene deres mangler helt kreativitet, det er liten bredde i spillet deres og flere lag har knekt koden i diamanten. Det er fortsatt håp for oss. Hvem hadde trodd at vi skulle vinne ligaen etter at Chelsea hadde vunnet den to år på rad? SAF overrasket oss alle. Premier League er jevnere i år og alle kan i realiteten slå alle. Det øker spenningsmomentet, men vi har tradisjonelt sett verdt best i denne halvdelen av sesongen og vi kan fortsatt plukke poeng. Hvorfor skal vi ta det så fryktelig tungt at vi ikke klarte tre poeng på bortebane mot et Birmingham som er i storform og skulle ha vunnet mot Chelsea? Jeg ser iallefall fremover og ser at vi kan gjøre det bra og hvis ikke, hva så? Kanskje trenger vi en sesong for å tilpasse oss tapet av en helt fantastisk spiller.

 

Helt enig i det du skriver her. Enkelte tåler rett og slett ikke å gå på et par smeller uten å måtte lire av seg både det ene og det andre av dumhet og idioti. Sparke SAF etter et par dårlige kamper? Makan til idioti!

 

Vi er tross alt fremdeles på andreplass som du sier. Det er fortsatt mange måneder igjen, og Chelsea er ikke så fantastisk gode. Jeg synes det er rimelig bra gjort å ligge ett skarve poeng bak serielederen på tross av at vi har hatt så vanvittig med skader i forsvaret i det siste.

Lenke til kommentar
Ah, alltid like optimistiske NightKeeper. Din pessimistiske holdning, nei, ikke realistiske, men pessimistiske holdning er noe man ikke trenger å bry seg om uansett. Jeg er glad spillerene ikke har samme holdning som deg, supporterene også, da hadde vi mildt sagt hatt ræva stemning på tribunen og banen. Hvorfor drar du frem at du ikke tror vi vinner noe denne sesongen hver eneste gang vi taper? Det er nesten som om du fryder deg hvis du får rett. Det er nesten flaut å kalle seg supporter hvis man aldri støtter laget sitt. Kjenner du deg virkelig igjen i dette?

 

Hvor lavt er det mulig å synke? Jeg satte spørsmålstegn ved kulturen og viljen i laget. Det ville vært naturlig for laget å komme ut i hundre i dag etter et av tidenes flaueste tap forrige helg, en det skjedde ikke. Ergo, jeg setter spørsmålstegn ved viljen. Hvordan vet du hva slags holdning jeg har til laget? Det vet du ingen ting om. Hvorfor trekker du en absurd sammenligning mellom undertegnede og supporterne på Old Trafford? Det gir ingen mening, og er så surrealistisk at det blir flaut for ditt eget ry. Jeg kan fortelle deg at jeg er typen som ser så og si hver eneste kamp på pub, med en øl i hånda, og synger alene for meg selv sammen med det som Red Army synger, og får merkelige blikk rettet mot meg. Det er hva slags supporter jeg er.

 

Hvorfor jeg drar det frem? Vel, det viser bare at det jeg har sagt en lang stund nå ser ut til å stemme; at vår tropp er for dårlig. Pinlige, fortjente tap mot langt dårligere motstand denne sesongen ser ut til å underbygge min påstand. Nok en gang så legger du ord i munnen på meg, og du går på trynet nok en gang, ved å hinte til at jeg fryder meg hver gang jeg får rett. Hvor frekk og smålig er det mulig å bli?

 

Det er nesten så jeg håper på en tørkeperiode for laget, for da får vi se de ekte supporterne.

 

Det er nesten så jeg vurderer å sende klage på deg, for det der er så forbanna langt under beltestedet at jeg ikke har ord for det. Det er frekt, det er smålig, det er patetisk. Å i det hele tatt sette tvil om min identitet til laget, et lag jeg har støttet og levd for i mot og medgang er så frekt. Jeg tolerer ikke slikt bullshit fra en jypling som deg, som gikk i bleier da jeg fikk min første Cantona-drakt fra min far i 94. Fuckin low....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...