Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United

Latias

Birmingham - Man Utd  

58 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      15
    • Rafael
      4
    • Brown
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      10
    • Scholes
      2
    • Carrick
      3
    • Fletcher
      3
    • Valencia
      6
    • Rooney
      2
    • Park
      3
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Diouf (innbytter)
      3
    • Ingen
      7
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      3
    • Nei.
      39
    • Passe.
      5
    • Er ikke United supporter, så jeg er ganske fornøyd
      9
    • Vet ikke.
      2
  3. 3. Riktig å vise ut Fletcher?

• Ja
      15
    • Nei
      40
    • Vet ikke.
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har du sikkert vitenskapelige bevis på,for du vet jo så sykt mye bedre enn alle andre.

Jeg får ihvertfall "Rett" når jeg får slike svar tilbake :)

Forøvrig så liker jeg at du tar det nær av min kommentar.

Rart at det finnes personer med så lite selvinnsikt som deg.Jeg er ikke den første som tar seg nær av den selvgode attituden din.Hver gang noen snakker om Serie A,føler du at det er din rett og rette på små-fillete-ting,slik som feks at du mener Etoo ville vært et bomkjøp for oss pga han ville gått Fergie på nervene.

Jeg venter fremdeles det vitenskapelige beviset ditt over at Etoo ikke ville passe inn i MUFC eller MUFC kulturen,noe jeg er 1000% sikker på at han ville gjort.

Lenke til kommentar
Lykke til med hockey i dag NK. Det gikk ikke like greit med "andrevalget" mitt, Nadal i tennis. Hadde to match baller, for å vinne hele turneringen, men klarte å slå ut på begge og tapte til slutt hele jævla kampen. Ingenting går veien i dag nei.

Hvilken turnering? Er stor Nadal-fan selv, men jeg konsentrerer meg mest om GS og noen Masters. Vi satser på at Rafa finner storformen og forsvarer tittelen på hardcourten i Melbourne i slutten av mnd.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/8450315.stm

:(

Visste ikke du var Nadal-fan, alle i Norge er jo Federer-fans. Men ja, jeg ser nesten på alt jeg får se han spille nå som han spiller bra igjen. Han var fantastisk denne uken i Doha, tror han kommer til å gjøre det bra i Melbourne. Blir ihvertfall semi-finale. Men problemet han har nå er at han ikke har så mye selvtillitt og han går ikke "for the kill" på de største poengene. Han begynner å spille safe og prøver å vente til en feil kommer fra mostanderen.

Men uken i Doha kommer til å hjelpe ham enormt selv om det ble tap i dag. Spilte veldig bra, og tapte ikke et eneste set i hele turneringen før finalen i dag. Og hadde til og med to match points. Han er på vei tilbake ihvertfall. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Her blir det kamp til døra om europaligaplassene til neste år mellom oss og Liverpool om dette fortsetter. Fy faen så tannløst. 4-5-1, mot BIRMINGHAM! 4 generelt defensivt anlagte midtbane menn! Park som en slags indreløperspissrolle! Håpløse taktiske vurderinger idag. Park er forøvrig en håpløs taktisk vurdering i seg selv, skjønner enda ikke hvorfor vi har den mannen når vi har en som Fletcher. At han startet CL-finalen var jo en skandale. Jeg ser forøvrig mer og mer at noe må handles. Dette laget blir for grått, å når vi i tillegg spiller 4-5-1, gudbedre.

Lenke til kommentar
Og hvis du tror at det er bare brenne av enorme summer og erstatte Ronaldo så er du en idiot.

Hvorfor er det idiotisk??

Se på Alle verdens storklubber,når di mister en stjerne så handler di inn en stjerne.Når klubber som bayern munchen,barcelona,juventus,inter,chelsea osv osv osv handler inn en stor spiller når di mister en spiller.Det er en fast rutine akkurat som vår,sommer,høst,vinter.

Og hvem kan erstatte Ronaldo? Benzema? med mindre mål enn det Owen har hatt. Ribery? Zlatan? Ingen av de er i nærheten. Og det er langt ifra sikkert at noen av dem hadde hevet oss engang. Og ikke samenlign oss med Chelsea. Vi er ikke et leketøy for en riking.

Skal vi erstatte Ronaldo så må det være hele laget som gjør det. Og da må de riktige spillerene komme og spille seg inn på laget. ikke bare hamstre inn i vill panikk og hive enorme summer i dass

Jeg så på det på akkurat samme måte som du gjør forrige sommer, men man må se etterhvert at om du skal selge en spiller som Ronaldo, så må du nesten skaffe deg en spiss/ving av HØYESTE grad. Eller kanskje beholde en spiller som Tevez. Eller kjøpe en spiss som scorer UANSETT hvordan han spiller;

som Huntelaar, eller kanskje RvN tilbake. Eller kanskje Fabiano. Jeg vet ikke, men vi burde sett på noe annet enn Owen:. Kan du ihvertfall innrømme det Limbeck?

Ruud og Huntelaar har jeg nevnt selv, men jeg mener også at Owen var en genistrek. De to nederlenderene hadde kanskje hevet oss, men det er ikke sikkert. Fabiano... kanksje. Jeg vet ikke

Og når jeg snakker om å erstatte Ronaldo så er det en prosess som gjerne tar mange år.

Og spillere som scårer mål uansett hvordan han spiller gror ikke på trær, det er ikke som å dra på Bunnpris og kjøpe en Pizza

Lenke til kommentar
Tror du vi får en ny sesong alla 06, med en mye svakere tropp en Chelsea, Alt-Ctrl? lite sannsynlig gitt

Hvortfor greier ikke Chelsea å dra ifra oss?

Ikke spør meg. De har en tropp så overlegen United at det er flaut. Problemet i Chelsea er at de aldri lar managerene få tid nok. De skulle aldri ha sparket Jose. Hadde de hatt Hiddink nå hadde de ledet ligaen med ti poengs forsprang, synd for Chelsea at han bare var på lån.

Lenke til kommentar
Ruud og Huntelaar har jeg nevnt selv, men jeg mener også at Owen var en genistrek. De to nederlenderene hadde kanskje hevet oss, men det er ikke sikkert. Fabiano... kanksje. Jeg vet ikke

Og når jeg snakker om å erstatte Ronaldo så er det en prosess som gjerne tar mange år.

Og spillere som scårer mål uansett hvordan han spiller gror ikke på trær, det er ikke som å dra på Bunnpris og kjøpe en Pizza

Owen var en genistrek? Ja, hvorfor brukte vi ikke i en kamp når det er 1-1 med 20 min igjen i dag da? Og heller en fra NORSK TIPPELIGA som aldri har spilt på et høyt nivå før istedenfor? For jo, Fergie begynner å se at Owen ikke er god nok for faen. Hjelper ikke at han kan løpe de riktige løp for og så bomme helt på ballen. Eller for den saks skyld score ett mål mot City også bli tilgitt for å bomme på 10 sjanser og ellers spille DRITT. Han er jo ikke en skikkelig fotballspiller en gang.

MANGE glemmer at RvN var syk å holde på ballen for oss, og spille inn andre. Husker dere han og Rooney til tider i 05/06? Selv om vi ikke vant ligaen (som ikke betyr ALT heller) så var de herlige sammen. For RvN klarte faktisk å ta sjansene og spille inn vingene og Rooney gang på gang.

Selvfølgelig tar det tid å erstatte en spiller som Ronaldo, men vi burde ha tenkt på litt mer kvalitet enn Owen ihvertfall. Eller, ikke tenkt. Men SKAFFET mer kvalitet enn jævla Michael Owen - en Scouser som egentlig var litt "legende" i LIVERPOOL.

DET er nedtur, no matter what you say.

Lenke til kommentar
Roy Keane la opp vinteren 2005. Historieløs eller?

I forkantrkant av 06/07 sesongen solgte vi Nistelrooy og Keane hadde gitt seg i klubben.

Jeg kunne selvsagt skrevet det i te-skje format, men jeg regnet med at du skjønte hva jeg ville frem til. Jeg tok visst feil.

Keane ga seg i November i 2005 i 05/06 sesongen. Ingen erstatter ble hentet inn i Januar samme sesong, men Carrick ble kjøpt sommeren 2006 (altså etter 05/06 sesongen var ferdig). Samme sommer solgte vi Nistelrooy, men det ble ikke hentet inn noen erstatter for han. Allikevel klarte vi å vinne ligaen i 06/07 (som var sesongen etter at Keane sluttet).

Ble det klarere nå?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Owen var en genistrek? Ja, hvorfor brukte vi ikke i en kamp når det er 1-1 med 20 min igjen i dag da? Og heller en fra NORSK TIPPELIGA som aldri har spilt på et høyt nivå før istedenfor?

MANGE glemmer at RvN var syk å holde på ballen for oss, og spille inn andre. Husker dere han og Rooney til tider i 05/06? Selv om vi ikke vant ligaen (som ikke betyr ALT heller) så var de herlige sammen. For RvN klarte faktisk å ta sjansene og spille inn vingene og Rooney gang på gang.

Selvfølgelig tar det tid å erstatte en spiller som Ronaldo, men vi burde ha tenkt på litt mer kvalitet enn Owen ihvertfall. Eller, ikke tenkt. Men SKAFFET mer kvalitet enn jævla Michael Owen - en Scouser som egentlig var litt "legende" i LIVERPOOL.

DET er nedtur, no matter what you say.

Fordi Fergie ville prøve Diouf. Og fordi det var Birmingham som hadde trykket og Fergie ikke ville tape kampen. Eller tror du Birmingham bare hadde lagt seg om vi hadde hatt Ruud?

Lenke til kommentar
Rart at det finnes personer med så lite selvinnsikt som deg.Jeg er ikke den første som tar seg nær av den selvgode attituden din.Hver gang noen snakker om Serie A,føler du at det er din rett og rette på små-fillete-ting,slik som feks at du mener Etoo ville vært et bomkjøp for oss pga han ville gått Fergie på nervene.

Jeg venter fremdeles det vitenskapelige beviset ditt over at Etoo ikke ville passe inn i MUFC eller MUFC kulturen,noe jeg er 1000% sikker på at han ville gjort.

Hehe, når forumet ellers er så snevert og totalt missvisende kunnskapsmessig når det gjelder Serie A, så har jeg som regel noe å tilføre. Som person er jeg alt annet en selvgod, men det blir til tider helt håpløse argumentasjoner rundt Serie A eller Italiensk fotball.

Når selv en såpass "grei" trener som Pep Guardiola får problemer med Eto'o sier det egentlig sitt. Han er en svært egoisitisk spiller, som nesten kjører sitt eget løp i kampen. I en alder av 28, hvor modenhet og voksenhet har satt seg, så har jeg ingen tro på at Fergie klarer å revolusjonere han, det har så mange andre prøvd før han. Plettfri på dette var han heller ikke i sin tid i Mallorca, delvis sutring med presidenten.

Engelsk fotball er som kjent en av de mest fysiske ligaene du finner, muligens den værste ( :p ).

Eto'o er en bakromsspiss, med stor B, United's spill er ikke akkurat et spill som muliggjør slikt, de er vant med møtende og i kamper som i dag altfor stasjonære spisser. Itilegg til å være den mest fysiske ligaen i verden, så er det også den kjappeste ligaen i verden, angrepsspillet skal gå så kjapt som mulig fremover for å utnytte motstanderns svakheter i et svakt etablert forsvar. Eto'o er ikke akkurat kjent for å være en arbeidshest av noe slag, når han tildels er fantastisk slapp i Serie A ringer det noen bjeler hos meg.

Kort sagt: Eto'o er verdenskjent for å være en egoistisk spiller, selvtenkende og selvbestemt. Og vi har tidligere sett hvordan Fergie reagerer på arrogante spiller(e).

Forøvrig så skal jeg nevne at jeg selv har ropt etter en Eto'o-type i United-drakta, men da må spillet vårt forandre seg litt.

Lenke til kommentar

Limbeck, men ikke ignorer resten da. Du svarer jo bare på den delen som handler om kampen i dag. Poenget står, Owen er ikke en god nok fotballspiller for Utd. Og ingen ville egentlig se han i Utd mtp fortiden hans osv. Vi skulle skaffet oss en yngre og mindre skadet spiller osv som er målgarantist.

Lenke til kommentar

Kan de som stemmer ja på at Fletcher fikk riktig andre gule kort forklare det her også? Evt. se situasjonen igjen (reprisen).

For meg var Evra banens beste. Grei kontroll, har en veldig god assist og hadde en god del innsats også. PIG var god men redningene var for det meste ganske lette. Men han gjorde jobben sin bra, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Limbeck, men ikke ignorer resten da. Du svarer jo bare på den delen som handler om kampen i dag. Poenget står, Owen er ikke en god nok fotballspiller for Utd. Og ingen ville egentlig se han i Utd mtp fortiden hans osv. Vi skulle skaffet oss en yngre og mindre skadet spiller osv som er målgarantist.

Ingen er en målgarantist. Og jeg ser at jeg nok en gang er medlem av "ingen". At han hadde spilt bra for Liverpool bryr jeg meg ingenting om. Owen var et veldig sikkert "kjøp" siden han har veldig stor erfaring fra PL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...