Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United

Latias

Birmingham - Man Utd  

58 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      15
    • Rafael
      4
    • Brown
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      10
    • Scholes
      2
    • Carrick
      3
    • Fletcher
      3
    • Valencia
      6
    • Rooney
      2
    • Park
      3
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Diouf (innbytter)
      3
    • Ingen
      7
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      3
    • Nei.
      39
    • Passe.
      5
    • Er ikke United supporter, så jeg er ganske fornøyd
      9
    • Vet ikke.
      2
  3. 3. Riktig å vise ut Fletcher?

• Ja
      15
    • Nei
      40
    • Vet ikke.
      3

Anbefalte innlegg

Inn med ny STJERNE eller inn med ny manager.

Gå og spill FM du. Makan til idioti!

Her går det i Fifa 10, å jeg kjøper KUN stjerner, å jeg handler hvert eneste vindu, har solgt Nani, Berba, Carrick, å kjøpt Villa, Silva, med fler.

men nok off topic, hvorfor er det idioti? Vi vinner for faen ikke dritt, vi TAPER for faen mot lag som Burnley, LEEDS!!!!!! Lukk Opp ØYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unge!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er liksom noe som mangler i innsatsen, og da mener eg igrunn ikke taklinger eller å gå på løp, er liksom noe mer underliggende. Mer i finishen. De virker tidvis mettet.

United bør handle i januar, men eg er ikke helt keen på å handle en superstjerne. Mer på å handle klokt men sikkert. Er jo dritvanskelig da, og ikke minst siden regelen ser ut som at skal United kjøpe noe så blir prisen dyr uansett. Så kanskje en ferdig stjerne kan være likså greit. Når det er sagt liker eg ikke januarvinduet. For da blir spillerne kastet inn i det. Men til gjengjeld kan de blomstre neste sesong. Denne sesongen har eg dessverre ikke tro på at et kjøp vil gjøre det helt store.

Det første du sier der er helt sant. Har akkurat den følelsen jeg også.

Er også enig i det andre du sier der. Vi bør ha en ferdigutviklet spiller med klasse lagt til i troppen, men jeg vil heller ikke at vi skal bruke 50mill pund på noen som aldri har spilt i PL før osv. Vi får la Fergie fikse selv, for jeg stoler ikke på noen andre mer enn han ihvertfall.

Lenke til kommentar

Overtiden oppsummerer hele kampen på en katastrofal måte. Av en eller annen merkelig grunn legges det til seks minutter, og i løpet av de seks minuttene så har ikke United kontroll over ballen en eneste jævla gang.

Jeg sa allerede i sommer at United ikke kom til å vinne ligaen, og det kommer heller ikke til å skje, så får de urealistiske optimistiske fjolsene her inne fortsette å tro det. Hele stallen vår oser middelmådighet, vi har ingen som kan snu kampene, slik som Ronaldo hadde evnen til, ingen som kan gjøre det lille ekstra. Vi slår elendige cornere, vi klarer faen ikke å vinne andreballene, til tross for at vi stiller med tre sentrale midtbanespillere. Jeg setter seriøse tvil ved motivasjonen og kulturen i laget, etter et av historiens flaueste tap, så kommer gutta til ny kamp like dævve og giddalause. Det er en forbanna skam. Fy faen så patetiske vi har vært i år.

Jeg frykter også at SAF sin kjøpspolitikk kommer til å ruinere laget sportslig i fremtiden, vi kommer ikke til å vinne ligaen i år, da kan det hende at spillere vil vekk hvis en 3.plass f.eks. Vi er Manchester United, vi skal ikke fremstå på den måten vi gjør nå. Fortsetter denne kjøpspolitikken til sommeren så ligger klubben i sportslig ruin. Vi vil ikke komme til å vinne noe i årene fremover hvis det fortsetter slik. Vi selger verdens beste spiller, og erstatter han med en en-beint sør-amerikaner for faen.

For klubbens del så håper jeg Sir Alex har fornuft nok til å legge opp i sommer. Han er 69 år, og all den reisingen og jobben kan ikke være godt for en mann i den alderen. Jeg tviler også på at det vil bli noe bedre til neste år når han er 70. Laurent Blanc burde komme inn. Han kjenner klubben, han har gjort en fantastisk jobb med Bordeaux, han har brutt hegemoniet til Lyon, han kom seg til 8-delsfinale i CL i gruppe med stormakter som Juve og Bayern. Det taler egentlig for seg selv. Jeg vil ikke ha SAF bort, men jeg frykter konsekvensene av en eldre og mer konservativ Sir Alex.

Sikkert noen leif her inne, men hvem bryr seg? Jeg er fly forbanna nå. Håper Cowboys gjør jobben sin og vinner mot Eagles i kveld, da er kvelden nogenlunde reddet, det vil i såfall være Cowboys første playoff-seier på 13 år, samt at Penguins vinner i Toronto i kveld.

Lenke til kommentar
Hva med Etoo,en superspiss som var tydeligvis på vei bort som Fergie har "sansen for".

Hvor lenge tror du det hadde vart? 2-3 måneder? Eto'o hadde gått Ferige på nervene fra dag en.

Dette har du sikkert vitenskapelige bevis på,for du vet jo så sykt mye bedre enn alle andre.

Lenke til kommentar
SAF kan sitte til han blir 100 for min del, men jeg gleder meg stort til en manager som handler.

Historieløst.

SAF har forklart de manglende kjøpene med at han mener stallen er nær sagt komplett. Noe jeg i grunn er enig i. Om vi trenger spillere så kjøper SAF det han trenger. Det er ikke så lenge siden hans vidde av flere hundre millioner på Hargreaves, Nani og Anderson.

Siden 2006 har vi kjøpt Carrick, Berbatov, Hargreaves, Nani, Anderson, Rafael, Fabio, Valencia, Owen og noen til. Og du vil ha en som kjøper enda mer?

Og hva skjedde etter stor-handlingen? Jo, vi vant ligaen tre år på rad.

Hvor handler han nå? På loppemarked. Hva vinner vi nå? Ikke en dritt, mark my words. Dette blir en trofeeløs sesong og det er forsåvidt greit nok det, men ikke kom her å si at SAF ikke tar feil når han hevder at vi har en komplett tropp - for det har vi vitterlig ikke.

Skal skrive mer reflektert og gjennomtenkt om dette når jeg ikke er så gjennomsyret skuffet som nå.

Lenke til kommentar
Vi vinner for faen ikke dritt, vi TAPER for faen mot lag som Burnley, LEEDS!!!!!! Lukk Opp ØYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

For det første. Jeg klarer å lese, så du behøver ikke oversvømme postene dine med utropstegn, du fremstår som barnslig når du gjør sånt.

For det andre. Er dette det verste du har vært med på som supporter? Det virker nesten slik. Topplag taper mot bunnlag og antatt svakere lag, slik har det alltid vært.

Hører du hvor absurd det er å ville sparke en manager som har gjort så mye for klubben bare fordi det går litt dårlig akkurat nå? Med vekt på litt, for vi er tross alt fortsatt på andreplass i ligaen, en liga vi har vunnet tre år på rappen.

Lenke til kommentar

Lykke til med hockey i dag NK. Det gikk ikke like greit med "andrevalget" mitt, Nadal i tennis. Hadde to match baller, for å vinne hele turneringen, men klarte å slå ut på begge og tapte til slutt hele jævla kampen. Ingenting går veien i dag nei.

Lenke til kommentar
Vi vinner for faen ikke dritt, vi TAPER for faen mot lag som Burnley, LEEDS!!!!!! Lukk Opp ØYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

For det første. Jeg klarer å lese, så du behøver ikke oversvømme postene dine med utropstegn, du fremstår som barnslig når du gjør sånt.

For det andre. Er dette det verste du har vært med på som supporter? Det virker nesten slik. Topplag taper mot bunnlag og antatt svakere lag, slik har det alltid vært.

Hører du hvor absurd det er å ville sparke en manager som har gjort så mye for klubben bare fordi det går litt dårlig akkurat nå? Med vekt på litt, for vi er tross alt fortsatt på andreplass i ligaen, en liga vi har vunnet tre år på rappen.

Jeg begynner å bli drita, vi tar detta når jeg er edru igjen

Lenke til kommentar
Dette har du sikkert vitenskapelige bevis på,for du vet jo så sykt mye bedre enn alle andre.

Jeg får ihvertfall "Rett" når jeg får slike svar tilbake :)

Forøvrig så liker jeg at du tar det nær av min kommentar.

Takk for meg okveld, nå er det spriten som snakker, god natt

Det gikk fort.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

For det kommer til å hjelpe.

Lenke til kommentar
Se på Forlan,Veron,Berba,Saha.

Da regner jeg med at du kun sikter til skadene hans. Sett bortifra de så er Saha er satans god spiss. Bare se han skadefri i Everton nå.

Rart at jeg må forsvare min mening om et bomkjøp som Saha.Saha var fra dag 1 en av dem som ikke taklet presset det førte med seg og spille for verdens største klubb.Husker feks når han kom tilbake fra skade og fikk skyte straffe mot Chelsea.Mannen var jo stiv som en stokk selv etter at han hadde puttet ballen i mål.

Jeg hadde personlig enormt sansen for Saha,måten han tok ned umulige baller,skaffet seg selv rom osv,men han taklet ikke presset,på lik linje med Berba.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må ærlig innrømme at eg bekymrer meg for alkoholinntaket ditt hvis du er full hver gang du holder på slik som dette...

det er første gang på over 1 år jeg drekker, så nå har jeg hvertfall unnskyledning :love:

Not really.

Lenke til kommentar
Lykke til med hockey i dag NK. Det gikk ikke like greit med "andrevalget" mitt, Nadal i tennis. Hadde to match baller, for å vinne hele turneringen, men klarte å slå ut på begge og tapte til slutt hele jævla kampen. Ingenting går veien i dag nei.

Hvilken turnering? Er stor Nadal-fan selv, men jeg konsentrerer meg mest om GS og noen Masters. Vi satser på at Rafa finner storformen og forsvarer tittelen på hardcourten i Melbourne i slutten av mnd.

Lenke til kommentar
Og hva skjedde etter stor-handlingen? Jo, vi vant ligaen tre år på rad.

I forkant av 06/07 sesongen solgte vi Nistelrooy og Keane hadde gitt seg i klubben. Scholes var nettopp tilbake fra en lang skade og ingen visste hvordan han ville spille.

SAF kjøpte én spiller, Carrick. Og vi vant ligaen uten å ha en erstatter for Nistelrooy klar. Det er ikke storkjøp er nødvendig, og dette vet SAF.

Jada, han har gjort feil han og, men han har strengt tatt gjort det meste riktig de siste sesongene. Har han ikke?

Hva vinner vi nå? Ikke en dritt, mark my words.

Krise!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...