Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United

Latias

Birmingham - Man Utd  

58 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      15
    • Rafael
      4
    • Brown
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      10
    • Scholes
      2
    • Carrick
      3
    • Fletcher
      3
    • Valencia
      6
    • Rooney
      2
    • Park
      3
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Diouf (innbytter)
      3
    • Ingen
      7
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      3
    • Nei.
      39
    • Passe.
      5
    • Er ikke United supporter, så jeg er ganske fornøyd
      9
    • Vet ikke.
      2
  3. 3. Riktig å vise ut Fletcher?

• Ja
      15
    • Nei
      40
    • Vet ikke.
      3

Anbefalte innlegg

Game. Vi ligger et poeng bak Chelsea med en kamp mere spilt og går igjen mot et sinnsykt overskudd og du greier pinadø å si at vi bør sparke Fergie.

Les igjen. Jeg skriver at jeg gleder meg til en manager som handler, det betyr ikke noe mer enn at jeg gleder meg til en manager som handler.

Jesus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste med selve fotballen vi spiller som kan forklare mye av det er disse JÆVLA skadene. En dag har vi alle forsvarsspillerne ute, så kommer to tilbake. En av to blir skadet, en annen som nettopp kommer tilbake fra skade spiller. Den andre blir da skadet, så den ANDRE blir han som tidligere ble skadet etter comeback som forstatt er halvskadet.

Så til slutt har vi enten hatt Carrick - Fletcher, eller en skadet Vida med en halvskadet Evans, eller kanskje en rusten og halvskadet Brown med en halvskadet/nettopp tilbake Vida, eller en halvskadet Evans.

Tenk dere en saftig FIT Rio - Vida? Hadde vi gjort det like dårlig? UANSETT hvordan vi hadde gjort det offensivt, hadde vi gjort det like dårlig?

Det er rett og slett der problemene starter. Simple fucking facts.

Lenke til kommentar
Og hvis du tror at det er bare brenne av enorme summer og erstatte Ronaldo så er du en idiot.

Hvorfor er det idiotisk??

Se på Alle verdens storklubber,når di mister en stjerne så handler di inn en stjerne.Når klubber som bayern munchen,barcelona,juventus,inter,chelsea osv osv osv handler inn en stor spiller når di mister en spiller.Det er en fast rutine akkurat som vår,sommer,høst,vinter.

Og hvem kan erstatte Ronaldo? Benzema? med mindre mål enn det Owen har hatt. Ribery? Zlatan? Ingen av de er i nærheten. Og det er langt ifra sikkert at noen av dem hadde hevet oss engang. Og ikke samenlign oss med Chelsea. Vi er ikke et leketøy for en riking.

Skal vi erstatte Ronaldo så må det være hele laget som gjør det. Og da må de riktige spillerene komme og spille seg inn på laget. ikke bare hamstre inn i vill panikk og hive enorme summer i dass

Lenke til kommentar
Game. Vi ligger et poeng bak Chelsea med en kamp mere spilt og går igjen mot et sinnsykt overskudd og du greier pinadø å si at vi bør sparke Fergie.

Les igjen. Jeg skriver at jeg gleder meg til en manager som handler, det betyr ikke noe mer enn at jeg gleder meg til en manager som handler.

Jesus

Yeah right. Du har sagt det i hele høst. Jamret og sutret over alle disse heltene som ikke kom inn og måten Fergie bygger opp laget på.

Lenke til kommentar

Se på Alle verdens storklubber,når di mister en stjerne så handler di inn en stjerne.Når klubber som bayern munchen,barcelona,juventus,inter,chelsea osv osv osv handler inn en stor spiller når di mister en spiller.Det er en fast rutine akkurat som vår,sommer,høst,vinter.

Det er faktisk rimelig idiotisk.

Hvem var det Milan erstattet Kaka med? Ingen. De tok den samme sjansen som United, satset på at de resterende lagdelene/spillerne ville ta ansvar. De hadde itilegg en ypperlig mulighet for å få over Yoann Gourcuff.

Og hvem kan erstatte Ronaldo? Benzema? med mindre mål enn det Owen har hatt. Ribery? Zlatan? Ingen av de er i nærheten. Og det er langt ifra sikkert at noen av dem hadde hevet oss engang. Og ikke samenlign oss med Chelsea. Vi er ikke et leketøy for en riking.

Ronaldo var uerstattelig, men jeg er ihvertfall overbevist om at en Zlatan kunne gjort like store mirakler som det Ronaldo gjorde, dog på en annen og sin helt særegne måte. Forøvrig så mener ikke folket å direkte erstatte Ronaldo, den diskusjonen har de fleste vært enige om før...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Og hvis du tror at det er bare brenne av enorme summer og erstatte Ronaldo så er du en idiot.

Skal vi erstatte Ronaldo så må det være hele laget som gjør det. Og da må de riktige spillerene komme og spille seg inn på laget. ikke bare hamstre inn i vill panikk og hive enorme summer i dass

Jeg så på det på akkurat samme måte som du gjør forrige sommer, men man må se etterhvert at om du skal selge en spiller som Ronaldo, så må du nesten skaffe deg en spiss/ving av HØYESTE grad. Eller kanskje beholde en spiller som Tevez. Eller kjøpe en spiss som scorer UANSETT hvordan han spiller;

som Huntelaar, eller kanskje RvN tilbake. Eller kanskje Fabiano. Jeg vet ikke, men vi burde sett på noe annet enn Owen:. Kan du ihvertfall innrømme det Limbeck?

Lenke til kommentar
Inn med ny STJERNE eller inn med ny manager.

Hahaha. Ok Lucky. Så hvis vi ikke handler stjerne, så vil du at Fergie skal bli SACKED? Historieløst TULL. Blir kvalm.

Hvis vi ikke styrker laget, vinner vi heller ikkeno, ja da trenger vi nytt blod på sjefsplassen, bli så kvalm du vil, jeg tar kvelden.

Lenke til kommentar

Nei, det trenger vi ikke. Hva sa du i 03-06 årene da? Hæ? Har gjerne lyst å høre det. Da vant vi ikke ligaen. 3 HELE år. Og nå har det gått 7 mnd. siden sist ligagull. SKJERP deg.

Gå og spill FM du. Makan til idioti!

Fuckings WORD. Faen, har klart å ignorere og til og med skjønner Lucky til tider før fordi jeg nesten ble like frustrert når det gjaldt Nani; men nå: helvete.

Lenke til kommentar

Jesus

Yeah right. Du har sagt det i hele høst. Jamret og sutret over alle disse heltene som ikke kom inn og måten Fergie bygger opp laget på.

Ikke tillegg meg meninger. Bare fordi du ikke klarer å skrive norsk uten bøttelass med skrivefeil, eller argumentere på en saklig måte, trenger du ikke prøve å tråkke på meg når du åpenbart bæsjer bløtt på leggen. Har lenge skrevet at jeg ønsker å se mer hva gjelder overganger og derfor gleder jeg meg til en ny manager i fremtiden.

Vennligst finn der jeg har skrevet at jeg ønsker å sparke Fergie. Kan for alt jeg husker hende at jeg har skrevet "gå av" rett etter 4-1 tapet til Liverpool, men selv du må vel være oppegående nok til å skjønne at det må ha vært i affekt?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Her går det i Fifa 10, å jeg kjøper KUN stjerner, å jeg handler hvert eneste vindu, har solgt Nani, Berba, Carrick, å kjøpt Villa, Silva, med fler.

men nok off topic, hvorfor er det idioti? Vi vinner for faen ikke dritt, vi TAPER for faen mot lag som Burnley, LEEDS!!!!!! Lukk Opp ØYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Fergie presterte å vinne ligaen TRE jævla år på rad. Tre jævla år. Etter Chelsea vant ligaen 2 år på rad og fortsatt har hatt like mange ressursser som de hadde når de vant de 2 årene. Han klarte å "crack the code", og ta det 3 år på rad.

To CL finaler på rad også for faen, med semi-finale året før. Og vi vant CL i denne tiden også.

Sier man at Fergie skal miste jobben sin i NOEN som helst sammenheng nå så er man bare retarded. Og historieløs. Fy faen så ekkelt.

Lenke til kommentar
SAF kan sitte til han blir 100 for min del, men jeg gleder meg stort til en manager som handler.

Historieløst.

SAF har forklart de manglende kjøpene med at han mener stallen er nær sagt komplett. Noe jeg i grunn er enig i. Om vi trenger spillere så kjøper SAF det han trenger. Det er ikke så lenge siden hans vidde av flere hundre millioner på Hargreaves, Nani og Anderson.

Siden 2006 har vi kjøpt Carrick, Berbatov, Hargreaves, Nani, Anderson, Rafael, Fabio, Valencia, Owen og noen til. Og du vil ha en som kjøper enda mer?

Lenke til kommentar

Det scores ikke mål for tiden. Det er roten til det meste. I kamper der sjansene settes vinnes det. I kamper som dette da det bare blir halvsjanser fordi vi mangler oppspillspunkter og ikke minst en spiss så blir det bare sånn.

Det at united måtte ha selvmål for å score i dag sier litt om kampen. Synest laget fungerte greit i dag, men forsvaret rotet det unødvendig mye til for seg innimellom, samt angrepet ikke er United klasse. Det er bare sånn.

Når det er sagt så skal pinadø Birmingham ha kreditt for det de gjør. For det er ikke bare det at noen få ting funker dårlig i United, men de presser united i knestående. Det virker som om motstanderne har skjønt en ting i år: Kjemp kjemp kjemp, så får ikke united spillerne ting til å fungere. Det er liksom noe som mangler i innsatsen, og da mener eg igrunn ikke taklinger eller å gå på løp, er liksom noe mer underliggende. Mer i finishen. De virker tidvis mettet.

United bør handle i januar, men eg er ikke helt keen på å handle en superstjerne. Mer på å handle klokt men sikkert. Er jo dritvanskelig da, og ikke minst siden regelen ser ut som at skal United kjøpe noe så blir prisen dyr uansett. Så kanskje en ferdig stjerne kan være likså greit. Når det er sagt liker eg ikke januarvinduet. For da blir spillerne kastet inn i det. Men til gjengjeld kan de blomstre neste sesong. Denne sesongen har eg dessverre ikke tro på at et kjøp vil gjøre det helt store.

1 poeng bak Chelsea, potensielt 4 poeng. Med denne første halvdelen er det mildt sagt utrolig, og sier like mye om nivået i PL i år som nivået til United. Det som sier mer er Liverpool og at de faktisk ikke er lenger bak enn de er med spillet de har prestert i år.

Satser på reisning nokså snart (ooooh yeah) og at de spillerne som eg forventer tar ansvar, Carrick, fletcher, Rooney bla. evner å trekke United ut av den spillemessige og resultatmessige gjørma de har begynt å vasse uti.

Lenke til kommentar

Tja,vi var jo handlingslammet som alltid når vi solgte Ronaldo og ikke la inn en intensjonsavtale om at di skulle holde seg vekke fra Benzema.Vi skal alltid være så jævla smarte når vi handler spillere,men vi sitter igjen med skjegget i postkassa nesten hver bidige gang når vi splash the cash.Se på Forlan,Veron,Berba,Saha.

Og hvordan kan du si at Benzema,Ribery og Zlatan ikke er i nærheten?Dette har du ikke snøøøring på,fordi det får vi aldri vite!Hva med Etoo,en superspiss som var tydeligvis på vei bort som Fergie har "sansen for".

Og du har rett i at vi ikke er et leketøy for en rikmann,vi er investeringen til en rik mann,som tar imot all avkastning han kan få.

Lenke til kommentar

Her går det i Fifa 10, å jeg kjøper KUN stjerner, å jeg handler hvert eneste vindu, har solgt Nani, Berba, Carrick, å kjøpt Villa, Silva, med fler.

men nok off topic, hvorfor er det idioti? Vi vinner for faen ikke dritt, vi TAPER for faen mot lag som Burnley, LEEDS!!!!!! Lukk Opp ØYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herrefuckingsgud. Gratulerer, skal du ha noe for det? Vær fornøyd med ligaene du vinner på FIFA du, for du setter tydeligvis ikke pris på de Utd vinner på ekte. Ikke setter du pris på mannen som har inspirert det hele og gjort det hele for oss. Så? Vi tapte mot Norwich 2-0, og Boro 4-1... ÅRET før vi tok ligaen igjen og vant den 3 ganger på rad. DU må faen meg "Lukk opp LØYA!!!!!!!!!!!".

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...