Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United

Latias

Birmingham - Man Utd  

58 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      15
    • Rafael
      4
    • Brown
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      10
    • Scholes
      2
    • Carrick
      3
    • Fletcher
      3
    • Valencia
      6
    • Rooney
      2
    • Park
      3
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Diouf (innbytter)
      3
    • Ingen
      7
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      3
    • Nei.
      39
    • Passe.
      5
    • Er ikke United supporter, så jeg er ganske fornøyd
      9
    • Vet ikke.
      2
  3. 3. Riktig å vise ut Fletcher?

• Ja
      15
    • Nei
      40
    • Vet ikke.
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp passion.

Seriøst, jeg skal ikke lyve til dere. Jeg er kanskje ikke like god supporter som noen av dere pga dette men det er rett og slett ikke like viktig for meg å vinne ligaen i år. Jeg hadde bare håpet at vi kunne spille litt mer pasningsfotball nå som Ronaldo var vekke osv, litt mer gjennom midten (som mot Wigan) osv osv og ha det gøy i år og bruke det som en slags "transition year". Og kanskje vinne FA Cupen, men se hvordan det gikk.

Tror spillerne har litt av det samme. Non-hungry-nitis.

Vi får satse på litt kjøp og new blood til neste år og starte på nytt. Jeg GIR ikke opp, men jeg føler ikke at klubben og spillerne trenger/vil ha det så mye i år.

Får se hvordan det går i CL da.

Btw, ikke ta dette på feil måte, jeg vil fortsatt vinne hver kamp og at Chelsea skal droppe poeng osv. Men hvor mye det faktisk betyr for spillerne ute på banen har nå klart å snike seg inn på meg; og det er mindre enn alle de siste årene jeg har vært Utd supporter.

Må bare legge til at Fletcher var så jævlig irriterende i dag å ha på banen. Hadde ikke noe skikkelig rolle og var irritasjonsmoment gjennom hele kampen, spesielt andre omgangen. Provoserende at han fikk spille til han faktisk fikk et rødt kort og ble sendt av altså.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Noen som mener vi ikke burde ha kjøpt i sommer? Noen som mener vi ikke burde kjøpe i Januar?

Jævla dårlig. Gleder meg til en manager kommer å kjøper litt. Drittlei denne troa på spillere som overhode ikke presterer.

Vi kjøpte Valencia i sommer, og jeg støtter Fergie. Synes heller ikke Januar er noe godt tidspungt å kjøpe spillere i

Lenke til kommentar

Slutt å drit deg ut da Limbeck. Ronaldo og Tevez ut, Valencia og noe annet skrall inn. Sommeren var en liten skandale på overgangvinduet spør du meg. Nesten så jeg håper for SAF sin del at Glazer's legger bånd på ham, selv om det er helt utenkelig at han ikke hadde klaget over det i media. Han er rett å slett for gjerrig, dessverre.

Lenke til kommentar

En ting til, vi trenger rett og slett to midtstoppere som OSER kvalitet og stabilitet. Det har vi ikke hatt på LENGE; og ALT starter der. Husker dere dette tidspunktet i fjor? Vidic - Evans i knallform. Nå?

En skadet Brown, og en Evans som har vært ute med ankelskade i mnd og er HELT off colour.

Rio, Vida, O'Shea ute. AKA - A mess.

Lenke til kommentar

Btw gutter, HAHA. Var ikke noe offside uansett på vårt mål. Rooney var i onside og resten var bak ham. Så hadde det vært Rooney som hadde scoret så hadde det ikke blitt mål, og det hadde vært feildømt. Haha, hadde ikke det vært gøy.

Lenke til kommentar

Det er bullshit at vi ikke finner noen "diamanter"!!

Vi har liksom hele Europa og se til,man finner en haug med gode talenter både i frankrike,italia,spania,portugal,belgia osv.

Og hva faen gjorde Diouf utpå der?Det vi trengte idag var ironisk nok en Owen,ikke en fyr som er lysten på å vise seg fram!

OG apropos Owen,var han en diamant???

Nei,jeg har hatt troen på laget vårt helt fram til idag,nå er den borte..Det er bare til å face it,vi løfter ikke noe PL trofe i mai.Fortsetter vi i samme spor blir PL-trofeet løftet i april.

Lenke til kommentar
Slutt å drit deg ut da Limbeck. Ronaldo og Tevez ut, Valencia og noe annet skrall inn. Sommeren var en liten skandale på overgangvinduet spør du meg. Nesten så jeg håper for SAF sin del at Glazer's legger bånd på ham, selv om det er helt utenkelig at han ikke hadde klaget over det i media. Han er rett å slett for gjerrig, dessverre.

Slutt å drit deg ut. Vi spilte en bra kamp i dag. Vi hadde veldig mye av det du sier vi mangler. Og hvis du tror at det er bare brenne av enorme summer og erstatte Ronaldo så er du en idiot. Det samme er du om du tror skadene vi har i forsvaret ikke påvirker oss også

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Vi hadde da bra insats i dag da. Vi var harde i taklingene og løp mye. Skjempet steinhardt

Det er ikke i dag. Det er hele sesongen. Vi hadde ikke latt det være så lett for Leeds å vinne i andre omgangen i FA Cup kampen i noen av de sesongene hvor vi har vunnet 3 PL titler på rad. Seriøst. Det var faktisk LETT for Leeds i slutten av kampen, var såvidt vi pressa på. De kunne faktisk ha puttet 0-2 et par ganger også. I år er det ikke samme vilje, rett og slett.

Også er vi lite effektive, selv når vi spiller bra som i første omgangen ble det ikke noe uttelling. Også scorte de også for å rub it in.

It's a mess. :)

Lenke til kommentar
Greit reultat.

Tror vi skal være ganske fornøyde.

Det er bare du som kan komme med slike utsagn, selv om jeg tildels liker'e :)

Noen som mener vi ikke burde ha kjøpt i sommer? Noen som mener vi ikke burde kjøpe i Januar?

Jævla dårlig. Gleder meg til en manager kommer å kjøper litt. Drittlei denne troa på spillere som overhode ikke presterer.

Ser ikke helt hvem vi skulle kjøpt, og hadde vi kjøpt noen, så hadde det kostet oss det dobbelte av spillerens egentlig verdi. Synes forøvrig du har fått frem at du ønsker et kjøp eller to av den helt ypperste klasse nok ganger nå.

Men, ja, vi trenger en ekstra ordinær type, en som kan gjøre ting helt alene, på sine premisser. Dog, ser jeg ikke hvem dette skal være, ihvertfall ikke til en levbar sum.

Det er bullshit at vi ikke finner noen "diamanter"!!

Vi har liksom hele Europa og se til,man finner en haug med gode talenter både i frankrike,italia,spania,portugal,belgia osv.

Da har vel du noen fine eksemplarer å komme med også?

Husk på at vi ikke er verdens navle lenger og overgangssummen burde stå oppimot spillerens tidligere prestasjoner.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Dro Rooney på seg en liten skade, eller gikk han den av seg?

Det var ikke noe. :)

Btw, så det andre gule kortet nå. Hahahaha. Jerome blir såvidt tatt for en ting. Også måten han faller. Og at det er GULT for det? Er såvidt frispark, latterligste greiene.

Lenke til kommentar

Håper neste runde blir avlyst pga været. For min del kunne man dratt for gardinene hva gjelder hele ligaen i dag.

Kommer til å følge united tett uansett om de rykker ned eller hva som skjer , men akkurat nå er det deprimerende å være supporter. Forventninger og spill henger ikke sammen og da blir man skuffet, noe jeg er lei av. Jeg er rett å slett mett på ligafotball og kommer til å ha samme utgangspunkt som tc ut sesongen. Kommer i alle fall ikke til å forvente noe lengre

Hadde det vært på fifa, hadde jeg simmet kampene mot City. Gruer meg til å se Tevez juble over å slå ut gamleklubben. Gjør meg vondt å skrive, men lurer på om han ikke tok et godt valg. Pengedopa city er på vei oppover og vi er på vei inn i en transformasjons periode. æsj

Lenke til kommentar
Og hvis du tror at det er bare brenne av enorme summer og erstatte Ronaldo så er du en idiot.

Hvorfor er det idiotisk??

Se på Alle verdens storklubber,når di mister en stjerne så handler di inn en stjerne.Når klubber som bayern munchen,barcelona,juventus,inter,chelsea osv osv osv handler inn en stor spiller når di mister en spiller.Det er en fast rutine akkurat som vår,sommer,høst,vinter.

Lenke til kommentar

Velger ikke å kritisere Diouf i dag, det er helt poengløst da han fikk liten sjanse til å vise seg frem. Jeg ville se han lenge før slutten da det var helt tydelig at vi hadde hatt bruk for to spisser. Rooney er forutsigbar som alene spiss, han legger alltid igjen selv og får aldri vendt opp og vært litt egoistisk. Jeg tar det ikke så tungt nå lenger. Vi har en down-periode, men Birmingham er et lag som har marginene med seg, de jobber knallhardt bakover og har sterke resultater i år.

Jeg har fortsatt troen på Premier League, håper på varmere forhold og et kjøp av en ving i januar og egentlig ønsker jeg en stopper nå, alt for usikkert bakover. Simon Kjær og Angel Di Maria inn i januar og jeg er storfornøyd, blir uansett tullete å kritisere SAF for noe på overgangsmarkedet når han vanligvis har gjort det stort.

Manchester United :love:

Lenke til kommentar

Det er veldig sant at vi mangler en "stjerne" i laget, men skal jeg være helt ærlig så vil jeg ikke at vi skal bruke 60 mill på en spiller. Uansett hvem det er. 30 bruker vi jo på Berba, og vi ser hvordan det kan gå. Tevez på lån i 07/08 var kanskje 10 ganger bedre enn Berba har vært i begge sesongene så langt. Fergie er god nok for å fikse sånne situasjoner, men nå er det litt forskjellig. Hele vårt lag har vært basert rundt en stjerne som var Ronaldo, som passet PERFEKT for oss. Og han er borte og det skaper problemer. Tar ett år eller kanskje to, men vi kommer tilbake. No worries about that.

One fucking United. Red Devils.

Lenke til kommentar

Slutt å drit deg ut. Vi spilte en bra kamp i dag. Vi hadde veldig mye av det du sier vi mangler. Og hvis du tror at det er bare brenne av enorme summer og erstatte Ronaldo så er du en idiot. Det samme er du om du tror skadene vi har i forsvaret ikke påvirker oss også

HAHAHA. Spilte vi en bra kamp i dag? Herregud, nå for du faen meg skjerpe deg ditt store barn. Er du sta på trass eller? Nei, vi spilte ikke bra i dag.

Erstatte Ronaldo? Her er det snakk om å få inn kvalitet, som i det minste gjør oss bedre enn det vi blir presentert for denne sesongen.

Tar kvelden, god natt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...