Tore Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Min Kontaktliste (telefonens egne) er blitt helt ødelagt og mangelfull... Jeg har hatt inne MyPhone+ (som henter kontaktinfo fra facebook til sin egen Adresseliste) Og var dum nok til å prøve MobileMe å slettet det fra telefonen igjen... Men noe av MobileMe ble igjen og prøver å Sync. kontakter og kalender hele tiden... Men nå som Facebook appen henter info til Kontaktlisten, så slettet jeg MyPhone+ å skal bruke bare telefonens egen kontaktliste... Men Kontakter som lå i MyPhone+, ligger på telefonen et sted, men ikke i kontaktlisten til telefonen, og telefonens Kontakt-liste er mangelfull og ødelagt... Noen som har opplevd noe det samme.? Noen løsning for å få ryddet opp i "Spøkelseskontakter" og tull... 1881 appen finner fortsatt MyPhone kontaktene, og oppretter Ny kontakter i "Spøkelseslisten", så de kommer ikke opp i Kontaktlisten til telefonen... Hjelp. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Har : formatert ( Gjennopprettet ) hele telefonen til fabrikkinnstillinger... Valgt "sett opp som ny telefon" Får dermed manuelt føre tilbake de programmer og kontakter man vil ha, fra sikkerhetskopien man valgte å ikke bruke... Driver nå å finner tak i folk som ikke ble sikkerhetskopiert, altså de som lå i "spøkelseslisten" min... Programmer som dropbox og spotify var ikke en del av Sikkerhetskopien, noe som er merkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå