sakke Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skal kjøpe LG KU990 og lurte på hva slags minnekort man bruker? Det står MicroSD, men så står det at det meste er 2gb - men dette er jo også en 2 år gammel mobil da :-) Men på elkjøp finner jeg jo minnekort opp til 16gb! elkjøp - minnekort 16gb Men på dette minnekortet står det microSDHC . Er disse kompatible? Viss noen har erfaringer og meninger om LG ku990 så skriv gjerne om det også!: ) Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Mener at jeg leste at LG KU990 støtter minnekort opp til 2 eller 4gb. Men jeg er ikke helt sikker. Hadde du valgt samme type minnekort i 2gb versjon, så hadde det garantert passet Har denne telefonen, og den er veldig treg. Endret 9. januar 2010 av Razy Lenke til kommentar
sakke Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Mener at jeg leste at LG KU990 støtter minnekort opp til 2 eller 4gb. Men jeg er ikke helt sikker. Hadde du valgt samme type minnekort i 2gb versjon, så hadde det garantert passet Har denne telefonen, og den er veldig treg. har ombestemt meg skal nok ha en touch-nokia. nokia er bra og stabilt smartmobiler er geniale. Og LG ku990 støtter alle microSD og microSDHC kort, men dersom de er over 2gb vises 2gb ledig helt til minnekortet har mindre enn 2 gb ledig plass igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå