Zemeckis Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Se topic Har nettopp installert xp,skal oppdatere snart,men jeg finner ikke igjne hvilke "patcher" som gjør xp tregg.Når jeg installerer Sp1 så blir xp tregg hvor finner jeg fix til norske versjonen?Håper at noen vil hjelpe meg Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Dropp nr. 811493 Det er den som gir store utslag på farta. Norsk fiks tror jeg ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 MS har laget en patch for å fikse det problemet, men de har sagt at den ikke kommer ut før neste Service Pack, dvs. SP2. Noe jeg ikke helt skjønner hvorfor. Lenke til kommentar
froebe Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Denne patchen er nå fikset, ser det ut til. Den dukket opp på Windows Update forleden dag under "kritiske oppdateringer og oppdateringspakker". Tidligere lå den under "Windows XP". Da jeg innstallerte denne første gangen, fikk jeg det beryktede ytelsestapet. Jeg fjernet derfor patchen og fikk tilbake normal ytelse. Jeg var derfor skeptisk til å legge inn patchen på nytt. Men ut i fra det jeg leste om den på Microsofts sider, har den blitt fikset med tanke på "performance issues". Jeg tok derfor sjansen og innstallerte den, og jeg har ikke fått noe ytelsestap denne gangen. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vet ikke riktig men det virker som at det finnes flere utgaver av SP1 for den jeg lasta ned fikk maskina til å bli utrolig treg. Det tok flere minutter å åpne IE feks. Avinnstalerte den igjen og la inn en som lå på en CD fra ett eller annet PC blad og nå går det fort som f. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå