Sitronsaft Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Prøvde å få med en god emnetittel. Er altså på leting etter tv ettersom jeg har flyttet inn på nytt rom. Ting jeg helst skulle hatt med: UPnP Internett-tilkobling for oppdatering av programvare 4HDMI Så god kontrast som mulig Gode svartnivåer Høyglanssvart-design Det viktigste: 3HDMI FULL HD 100Hz eller mer God tilkoblingsmuligheter, spesielt mtp. PS3 og Mac (gjøre skjermen større). Sannheten er at jeg ikke kan så mye om tv'er, og jeg nærmest drukner i havet av alle tv'er som fins der ute. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å betale mer enn rundt 6 tusen for tv, men jeg ser at jeg kanskje må opp i 10 for å få en virkelig fet tv. Har et relativt stort rom, men sofaen foran tv'en kommer til å stå ca. 1,5M fra tv'en. Så jeg trenger kanskje ikke 46"? Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg kjøpte denne for litt siden. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=444117 Er veldig fornøyd! Jeg synes det var bra bilde på den. TV'n ser også veldig bra ut. Eneste minuset jeg kommer på er lyden, du burde ha lyd ved siden av hvis du er kresen. Minus for deg er vel også at den ikke har trådløs tilkobling og UPnP. Uansett så får du mye for penger her spør du meg! Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Den tv'en har bare 50hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå