Gå til innhold

Bedre spillere på 360 enn PS3?

Anbefalte innlegg

Har xbox360 og spiller relativt mye MW2 online. Ligger stort sett på top 3 hver gang jeg spiller, men alikevel må jeg jobbe bra for å komme på toppen. Spillte noen timer hos en kamerat som har ps3 her om dagen og herjet vilt. Enda jeg ikke er noe glad i ps kontrollen og ikke hadde låst opp noe på favorittvåpenet mitt, vant jeg overaskende lett hver gang. Spiller mest free for all og team deathmatch. Så tanken slo meg at xbox har de beste spillerne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deler egentlig samme erfaring. Har det på Xbox 360 selv og har spilt både COD2, COD4:MW og MW2 masse. Likevel er det langt fra hver gang jeg herjer. Prøvde MW2 på PSN hos en kompis og det virket som det var utrolig mange noobs som spiller. Og det gjaldt veldig mange av serverne jeg kom inn på. Kunne jo bare gå rundt og leke seg!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Grunnlaget jeg har er jo greit forklart, noen timer..

Det er av den erfaringen jeg baserer det på og tenkte flere kunne dele sine erfaringer. Jeg spillte ikke mot de samme hele tiden og det var stort sett bare dårlige spillere jeg møtte. Hvis jeg spiller noen timer på 360 er det betraktelig flere bedre spillere jeg møter.

Innser jo nå at denne tråden kan irritere noen ps fanboys noe som ikke var intensjonen!

Lenke til kommentar
Grunnlaget jeg har er jo greit forklart, noen timer..

Det er av den erfaringen jeg baserer det på og tenkte flere kunne dele sine erfaringer. Jeg spillte ikke mot de samme hele tiden og det var stort sett bare dårlige spillere jeg møtte. Hvis jeg spiller noen timer på 360 er det betraktelig flere bedre spillere jeg møter.

Innser jo nå at denne tråden kan irritere noen ps fanboys noe som ikke var intensjonen!

jeg vet ikke hva som er grunnen til at dem du møtte var så dårlige. For alt jeg vet kan xbox spillere være tøffere enn ps3 spillere. Jeg hadde også fått samme inntrykk som deg hvis dette hadde skjedd med meg, men å si at alle ps3 spillere er dårligere enn xbox spillere var det som irrierte meg litt :)

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Om en standard ps3-spiller av mw2 er dårligere enn en standard xbox360-spiller, ville gjort meg særdeles lite, for det er i så måte kun godt for min stadig voksende k/d-ratio. I tillegg spiller de fleste xbox360-spillere av mw2, mw2 på xbox360, og ikke på ps3. Og da er det irrelevant om man spiller på et høyere nivå på xbox360, for de som spiller mw2 på xbox360 og de som spiller mw2 på ps3 spiller som oftest ikke mot hverandre.

Bare sånn for å legge det til i diskusjonen: Vennen min spilte mw2 på xbox360 inntil for noen dager siden, da han anskaffet seg sin ps3. De gangene når jeg var og spilte hos ham, gjorde jeg det omtrent akkurat like godt som jeg har gjort på ps3.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Jeg mener også at forskjellen mellom konsollene knapt eksisterer.

Selv har jeg lagd en ny PSN id med 0 shots fired, min personlige utfordring er å kun bruke knif og trowing knife. Og når du venner deg til en spillestil med kun flanking og ninjatilværelse bak fiendenes linjer er alle motstandere like noobs ;)

Mvh. K

Lenke til kommentar

Jeg tror løsningen her er ganske enkel. Hvis du spiller hos en kompis som er lavere ranket enn deg, vil han spille mot lavere rankede spillere.

Jeg vet ikke hvordan matchmakinga fungerer helt, men det jeg er sikker på er at når du er høyere level vil spillerne du spiller mot være bedre.

Mulig de går på stats som k/d ratio, eller prøver så godt som mulig å finne likt rankede spillere der det er mulig.

Å si at nivået på ps3 spillere er lavere enn 360 spillere vil jeg tro er vanskelig å bestemme. En ting som er sikkert er ihvertfall at nivået er høyere på PC, da styringa er en god del bedre der.

Lenke til kommentar

Aha, that makes sense! Kameraten min med ps3 hadde ikke hatt spillet så lenge og derav lav rank. Matchmakinga gjorde sikkert sitt til at jeg møtte dårligere spillere.

At nivået er høyere på pc i forhold til hva? Vil påstå at en pc gamer som spiller på ps eller xbox vil ha større problemer med å hevde seg enn hva en konsoll gamer vil ha på pc!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...