Gå til innhold

Kjøpe skinnjakke i trondeim Trenger svar ASAP


Anbefalte innlegg

Er det noen steder jeg kan få kjøpt ei skinnjakke i trondheim til en grei pris?

 

ser ikke etter ei "classy" jakke men ei litt mer råkka ei.

behøver ikke å være noe spes merke eller noe. ekte eller fake skinn gjør meg ingen forskjell heller så lenge det ser bra ut.

 

trenger svar ASAP, håper det er noen her inne som ikke er på lørdagsshopping :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fannt masse skinnjakker :p

 

var salg på carlings eller noe sånnt, 50% på alt men fant ingen som var min type, de hadde sånn "turtle neck" eller hva de heter.

 

Men fant en i falsk skinn hos H & M som var min type jakke, så bra nok ut for meg også så liksom ikke fake ut :p

 

syns de har starta å få mye stilig på H&M i det siste, var liksom ikke så mye før kan jeg huske. men jeg er jo ikke sorten som bryr meg så mye på merker da.

Endret av weebl
Lenke til kommentar

HAdde dette vært noen uker siden kunne du tatt turen innom Hot Rod, der solgte de mye forskjellige typer "rocka" klær, men dessverre er de konkurs nå.

 

Ellers kan du sjekke ut Brandstad og Arne Rønning som begge ligger på Nordre Gate, Retro på Carl Johans Gate, også kan du sjekke ut Bertoni. Om jeg ikke husker helt feil er det bertoni både på mercur og trondheim torg, men noen for rette på meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

nei gikk for den fra H&M kanskje ikke jakka mange på denne delen av forumet ville valgt men :p

 

til en pris av 599 var den helt kurant for en student. og i mine øyne så var den av den sorten jeg ville ha. den så litt sånn "old school" punk ut med glidelås plassert ut mot siden og store krager eller hva det nå er, med grove glidelås og noen nagler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...