MaCh Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Nærmere sagt et online rollespill. Har spilt WoW altfor lenge, snart ett år siden jeg avinstallerte. Det er helt utelukket. Samme med Warhammer, Aion, Age of Conan og LotR. Noen forslag? At spillet er litt gammelt gjør ingenting. Endret 9. januar 2010 av MaCh Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) MapleStory. Spilte det i ca. 4 år før jeg sluttet, har aldri hatt en så utrolig spilleopplevelse i et MMORPG før (og ja, jeg har prøvd WoW). Endret 9. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Selv har jeg gått lei LotRO og forhåndsbestilte STar Trek Online. Nå er jeg ikke spesielt fan av seriene (liker DS9 og til en viss grad Voyager), men jeg fikk med t-skjorte og unik borg-offiser. Det kommer i februar, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gamereactor utnevnte "Bully" til det mest undervurderte spillet noensinne. Det er ganske fett. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Global Agenda er og anbefale, søk det opp på youtube. Det ser kanskje bare ut som en shooter men det er tanking, healing, talents, crafting etc. Er i beta fase enda da. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde Bully: Scholarship Edition på Wii og elsket det. Greit det er mindre område enn i f.eks GTA, men det er til gjengjeld langt mer detaljert. At det er en skole betyr også at de aller fleste er unike folk, ikke bare tilfeldig-fotgjenger-nr-4562. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg hadde Bully: Scholarship Edition på Wii og elsket det. Greit det er mindre område enn i f.eks GTA, men det er til gjengjeld langt mer detaljert. At det er en skole betyr også at de aller fleste er unike folk, ikke bare tilfeldig-fotgjenger-nr-4562. Hmm jeg kan anbefale på det sterkeste at du går tilbake til Age of Conan om en måned eller to. I mens kan du spille andre spill som Mass Effect, Call of Duty Modern Warfare 2 eller andre diverse spill vennene dine gamer. HoN (Heroes of Newerth) er også ett alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå