Gå til innhold

trene styrke i fingre


kallepetrus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, det er ikke akkuratt musklene i fingrene du trener, det er i underarmen...

 

Jeg tipper at sånne gir en bedre bane + stiller opp med mer vekt?

Burde iallefall være opp i 80-100kg trykk. 9223651m.jpg

 

(ikke akkuratt sånne, men noen man kan justere på)

Endret av War
Lenke til kommentar
http://intune.no/index.php?action=prodkort...100c172710538c7

Vil jeg merke stor forskjell og tjene på å bruke denne? spiller bass nå, gitar før, merker at jeg ikke får strengene skikkelig ned til tider og at jeg blir sliten av å spille. vil denne hjelpe mot det? finnes det andre bedre/billigere måter å trene fingrene på?

takk :)

Har aldri brukt gripmaster aktivt selv nettopp fordi jeg uansett ikke ville fått ønsket effekt fra den.

At du ikke får strengene skikkelig ned til tider er ofte pga for lite øving. Selvsagt er ikke det lett å si noe særlig om siden jeg ikke kjenner nivået ditt.

Og/eller det kan gjerne være at gitaren din ikke er særlig godt justert.

 

Er det et nybegynner problem så når du lærer deg et nytt riff etc så start med å spille det det i sakte tempo hvor du heller spiller riktig/bra enn fort.

Etterhvert vil du oppleve at riffet sitter bedre i fingrene, og dermed og teknikken og styrken.

 

Er det dårlig justering av hals så kan det enkelt fikses i en musikkbutikk.

 

Det er ikke tungt å spille gitar om du spiller riktig. Da er hendene avslappet, mens de er presise og konstante.

 

Skal du evnt bruke virkemiddel så se på linkene som har blitt gitt tidligere i tråden, for gripmaster er ikke særlig bra imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...