Zemeckis Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Se topic Hvilken av de er best til å fjerne spyware og samtidlig er stabilt? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ingen av dem av er perfekt. Har prøvd begge to. Endte opp med AdAware pga. bedre grensenitt og lett å oppdatere. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg bruker begge to, det skader jo ikke å være på den sikre siden. Synes ikke grensesnittet har så veldig mye å si da ingen av dem er vanskelige å bruke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 De utfører ikke de samme operasjonene, så du bør bruke begge. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Installerte Spybot 1.2 på ny og lastet ned siste referanse fil. Laste ned siste refranse fil (datert. 30.05.2003) for AdAware 6 og. Kjørte standard scan på begge. Adaware brukte nesten 12 min, og Spybot brukte nesten 3 min. Jeg kjørte AdAware først (fordi, det er det jeg alltid har hatt på maskinen), det fant "5 new objects". Kjørte Spybot etterpå den fant ingenting. Så min konklusjon er at: Jeg avinstallerer Spybot igjen. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Installerte Spybot 1.2 på ny og lastet ned siste referanse fil. Laste ned siste refranse fil (datert. 30.05.2003) for AdAware 6 og. Kjørte standard scan på begge. Adaware brukte nesten 12 min, og Spybot brukte nesten 3 min. Jeg kjørte AdAware først (fordi, det er det jeg alltid har hatt på maskinen), det fant "5 new objects". Kjørte Spybot etterpå den fant ingenting. Så min konklusjon er at: Jeg avinstallerer Spybot igjen. Hvis du hadde kjørt de i motsatt rekkefølge - hva da?? kan jo hende adaware bare fjernet de først?! Jeg for min del kjører begge Ad-aware først og deretter spy-bot.. hender spy-bot finner noe.. uansett er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Installerte Spybot 1.2 på ny og lastet ned siste referanse fil. Laste ned siste refranse fil (datert. 30.05.2003) for AdAware 6 og. Kjørte standard scan på begge. Adaware brukte nesten 12 min, og Spybot brukte nesten 3 min. Jeg kjørte AdAware først (fordi, det er det jeg alltid har hatt på maskinen), det fant "5 new objects". Kjørte Spybot etterpå den fant ingenting. Så min konklusjon er at: Jeg avinstallerer Spybot igjen. Hvis du hadde kjørt de i motsatt rekkefølge - hva da?? kan jo hende adaware bare fjernet de først?! Det var jo litt av poenget mitt da. Jeg har alltid brukt AdAware, og jeg føler meg "trygg" på at det fikser det meste. Men, jeg måtte foreta en uformell test, for å finne ut om det var noe AdAware ikke fant. Og det var det ikke. Så, hva da er vitsen med 2 programmer som gjøre det samme? Spybot er iallfall "history" på min maskin. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 prøv pest patrol, den finner en mengde ting som Ad-Aware/spy bot ikke finner. Streng og god Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det er jo ikke mulig å fjerne ad/spyware med evalueringsversjonen. Den bare finner dem. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 så du fant noe mer enn det adaware fant? er nok et bra program dette ja. kanskje vært å kjøpe? hmm Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 så du fant noe mer enn det adaware fant?er nok et bra program dette ja. kanskje vært å kjøpe? hmm Jeg, prøvde det ikke. Leste bare på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 har fullversionen av PP, og jeg har aldri hatt noe bedre. Anbefales! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 prøvde ad-aware 6.0 og fant over 200 "ting". hva er det egentlig som blir fjernet? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Åpne "open quarantine list" i AdAware. Her kan du se hva den har fjernet. Cut & Paste fra www.lavasoftusa.com Most people are familiar with freeware, shareware, cookies, media players, interactive content, and file sharing. What they may not realize is that some of the aforementioned may contain code or components that allow the developers of these applications and tools to actually collect and disseminate information about those using them. They can track your surfing habits, abuse your Internet connection by sending this data to a third party, profile your shopping preferences, hijack your browser start page or pages, alter important system files, and can do this without your knowledge or permission. The security and privacy implications of these exploits should be quite obvious and undesirable on any system or network! Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 prøvde ad-aware 6.0 og fant over 200 "ting". hva er det egentlig som blir fjernet? :o det er mest trackware programmer, dvs programmer som følger med på hva du driver med på internet for så å kanalisere reklame og annen drit inn til deg. Hvis du plutselig får norsk reklame når du er inne på en brasiliansk side..... da vet noen at du er norsk, og at du intresserer deg for de tingene som de prøver å pushe. De stjeler båndvidde fra deg og sniker rundt i maskinen din på utkikk etter ting de kan tjene penger på. mye drit=tregere maskin/internet Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 fjernet det nå! hmmm greit med slike forum. men finner ut noe nyttig hele tiden. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 s&d synes jeg er bedre,fordi den fjerner filer mer effektivt en addaware (i min mening). Med det mener jeg at den finner flere filer og er generelt sett bedre i bruk en addaware (som er et helt duglig addon som du kan ha til s&d). pp har jeg ikke prøvd,men skal vurderes Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Liker S&D best, den tar vare på det de fjerner også sså hvis et progg klikker pga det er det bare å bruke restore funksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå